Napredno pretraživanje vam omogućuje pretraživanje po jednom ili više kriterija. Navodimo par primjera što možete odrediti kao kriterij pretraživanja:

1. PRIMJER
  • Ključna riječ (upišite sve riječi koje tražite u tekstu): npr. "tehnička specifikacija" ili "tehničk" "293"
  • Datum odluke:
2. PRIMJER
  • Naručitelj (odaberite naručitelja iz izbornika):
  • Datum odluke:
3. PRIMJER
  • Žalitelj (odaberite žalitelja iz izbornika):
  • Datum odluke:
4. PRIMJER
  • Predmet nabave (odaberite predmet iz izbornika):
  • Datum odluke:

Pretraga po ključnom izrazu: Pretraga po datumu objave OD-DO:
Pretraga po datumu odluke OD-DO:
Naručitelj:
Žalitelj
 
Predmet nabave
 
Zakon:
Klasa rješenja
 
 
Pronađeno ukupno 4307 rezultata
 
Rješenje
Naručitelj
Žalitelj
Datum odluke
Predmet nabave
Osporavanje zakonitosti izmjene dokumentacije o nabavi
Žalitelj u žalbi osporava zakonitost izmjene dokumentacije o nabavi, s obzirom da je istom u uvjetima tehničke i stručne sposobnosti naručitelj izostavio propisati vrijednosti usluga u kunama, odnosno koje najmanje pragove ponuditelj treba zadovoljiti u nadmetanju. Žalitelj smatra da izvršena...
Više detalja
Grad Split
As-eko d.o.o. Šibenik
02. 10. 2018.
Usluga hvatanja i sakupljanja životinja bez nadzora te uklanjanje uginulih životinja s javnih površina
Nejasne stavke u troškovniku
Žalitelj navodi da se na stranici 20 dokumentacije o nabavi, navodi kako radovi strukturnog kabliranja (mrežnog i optičkog kabela) za povezivanje AP-ova sa aktivnom opremom i/ili POP točkama spadaju u odgovornost ponuditelja i troškovi istih iskazuju se kroz za to predviđenu stavku u...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Minimalni zahtijevani uvjeti usluge održavanja fizički instalirane opreme iz dokumentacije o nabavi
Žalitelj navodi da na stranici 20 dokumentacije o nabavi, naručitelj definira minimalne zahtijevane uvjete usluge održavanja fizički instalirane opreme, a da te stavke uopće nema u troškovniku, niti u izjavama za minimalne tehničke zahtjeve, što dokumentaciju i u ovoj točki čini...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Nejasan uvjet iz dokumentacije o nabavi: Dizajn aplikativnog rješenja prema najboljim praksama industrije te usklađen s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka
Žalitelj navodi da se na stranici 20 dokumentacije o nabavi u odlomku Dizajn aplikativnog rješenja, traži da „Rješenje mora biti implementirano u provjerenim softverskim tehnologijama, prema najboljim praksama industrije te usklađeno s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).”...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Nejasno određivanje usluge hostinga u dokumentaciji o nabavi
Žalitelj navodi da je na stranici 20, u odlomku Dizajn aplikativnog rješenja, naručitelj naveo kako je za navedeno aplikativno rješenje potrebno osigurati hosting, ali takve stavke uopće nema u troškovniku, niti je igdje naznačeno da cijena Rješenja mora obuhvatiti i troškove hostinga (niti...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Korištenje oznaka iz Jedinstvenog rječnika javne nabave prilikom sastavljanja dokumentacije o nabavi
Žalitelj navodi da naručitelj u točki 13. dokumentacije o nabavi, Opis predmeta nabave, nije koristio odgovarajuću brojčanu oznaku CPV-a i na taj način je nepravilno povezao CPV oznaku sa predmetom nabave, što posredno samu dokumentaciju i predmet nabave čini nejasnim, a što se odražava i...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Žalitelj neosnovano navodi da u sastavu dokumentacije o nabavi ne postoji projektna dokumentacija za izradu zahtijevanog softverskog rješenja
Žalitelj navodi da naručitelj u Dodatku 3. dokumentacije o nabavi, navodi Opis funkcionalnosti sustava za praćenje i preusmjeravanje posjetitelja koji predstavlja samo površni opis i zahtjeve tehničkog rješenja, na temelju kojega niti jedan ponuditelj ne može kvalitetno izraditi zahtijevano...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Propisivanje minimalnih razina tehničke sposobnosti - dokaz o urednoj isporuci robe, a ne usluga
Žalitelj navodi da je naručitelj u poglavlju IV. dokumentacije o nabavi, kojim su propisani kriteriji za odabir gospodarskog subjekta, počinio osobito bitnu povredu ZJN 2016 iz članka 404. točke 7., jer kriteriji za odabir gospodarskog subjekta nisu određeni sukladno člancima 256. - 259. toga...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Broj stručnjaka koje naručitelj zahtijeva - žalitelj ne dokazuje osnovanost žalbenih navoda
Žalitelj navodi da je u točki 26.2 dokumentacije o nabavi, kao dokaz minimalne razine tehničke i stručne sposobnosti u dokumentaciji o nabavi postavljen i uvjet prema kojem gospodarski subjekti moraju raspolagati sa šest stručnjaka (voditeljem projekta, stručnjakom za upravljanje poslovnim...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Zahtjev za dostavom Izjave ponuditelja da posjeduje ljudske resurse s odgovarajućim kompetencijama za implementaciju opisanog sustava
Žalitelj navodi da naručitelj na stranici 32 ističe da može zahtijevati dostavu Izjave da posjeduje ljudske resurse s odgovarajućim kompetencijama za implementaciju opisanog sustava, a potom u drugoj rečenici naručitelj zahtijeva Izjavu kojom ponuditelj izjavljuje da ima ili će imati na...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Žalitelj neosnovano navodi da je nejasno koje certifikate zahtijeva naručitelj u dokumentaciji o nabavi
Žalitelj navodi da se na stranici 31. Dokumentacije o nabavi, pod Napomenom navodi: Predmetni certifikati moraju biti važeći u trenutku podnošenja ponude, ali da se nigdje unutar dokumentacije o nabavi ne spominju nikakvi certifikati te je potpuno nejasno što i koje uopće certifikate...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Profesionalni software za Wi-Fi site survey koji je na raspologanju ponuditeljima
Žalitelj navodi da pod točkom 26.3 - Izjava o tehničkoj opremi koja je na raspolaganju pružatelju usluga u svrhu izvršenja ugovora, naručitelj traži da ponuditelj mora imati na raspolaganju Profesionalni software za Wi-Fi site survey, no međutim nigdje nije definirao što je Profesionalni...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Nesuglasje u dokumentaciji o nabavi
Žalitelj navodi da se pod točkom 34. dokumentacije o nabavi, navodi promjenjivost cijene za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, a za vrijeme trajanja pojedinačnog ugovora čime naručitelj implicira postojanje okvirnog sporazuma i više jednogodišnjih ugovora, a pod točkom 8. Vrsta ugovora o...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Pogrešna formula za izračun bodova koji se odnose na rok implementacije
Žalitelj navodi da je u točki 36.3. dokumentacije o nabavi, u kriteriju ENP - Rok implementacije, naručitelj naveo primjenu formule po kriteriju D, te je netočno naveo formulu za izračun vrijednosti bodova po istom kriteriju. Navodi da kriterij D uopće ne postoji u dokumentaciji o nabavi, a da...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Status Silver Partnera kao poseban uvjet za izvršenje ugovora
Žalitelj navodi da u točki 44. dokumentacije o nabavi - Posebni uvjeti za izvršenje ugovora, naručitelj diskriminira pojedine ponuditelje jer uskraćuje autoriziranim zastupnicima/prodavateljima mogućnost isporuke opreme ukoliko ne posjeduju status Silver Partnera, što je potpuno irelevantno...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Nerazumljiva dokumentacija o nabavi
Žalitelj navodi da na stranici 13 dokumentacije o nabavi, u odlomku Tehnološka strategija Wi-Fi rješenja, u opisu rješenja naručitelj zahtijeva da: „Sustav treba projektirati da može zadovoljiti uz proširenja kasnije potrebe obuhvata cijelog područja starog grada Dubrovnika i izdvojenih...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Dokumentacija o nabavi suprotna članku 200. stavku 1. ZJN 2016
Žalitelj navodi da se na stranici 11 dokumentacije o nabavi, u odlomku Analiza stanja postojećih lokacija obuhvaćenih ovim Projektom navodi: „Predviđeno je da se PoP lokacija nalazi u centrali u zgradi Gradske vijećnice i u zgradi Županije na krovu koje je predviđena instalacija pristupnih...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Nepotpuna i nejasna dokumentacija o nabavi
Žalitelj navodi da se na stranici 9 dokumentacije o nabavi pri opisivanju cilja projekta govori o nadogradnji mobilne aplikacije Dubrovnik Card određenim novim funkcionalnostima. Navodi da je za pretpostaviti da navedeni opis nadogradnje aplikacije, predstavlja integraciju aplikacije Dubrovnik...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Žalitelj neosnovano navodi da naručitelj kroz predmet nabave ponovno objavljuje nabavu istih infrastrukturnih elemenata čije korištenje je već omogućeno
Žalitelj navodi da se na stranici 8 dokumentacije o nabavi pri opisivanju cilja projekta navodi „kako navedeno rješenje iziskuje korištenje gradske mreže i optičke infrastrukture, kako bi se racionalizirala potreba korištenje specifične opreme i kabeli te minimizirali građevinski...
Više detalja
Grad Dubrovnik
Hrvatski Telekom d.d.
02. 10. 2018.
ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Određivanje maksimalnoga broja referenci stručne kvalifikacije i iskustvo stručnjaka
Žalitelj u žalbi navodi da je u izmjeni DON u okviru kriterija za odabir ponude, stručne kvalifikacije i iskustvo stručnjaka kao maksimalan broj referenci koje će bodovati određeno šest referenci odnosno projekata, što smatra protivnim temeljnim načelima javne nabave, posebice načelu...
Više detalja
Sisačko-moslavačka županija
Trames Consultants d.o.o.
02. 10. 2018.
Izrada Masterplana prometnog razvoja Sisačko-moslovačke županije na okoliš
Naručitelj neosnovano nije zahtijevao upotpunjenje dokumentacije žalitelja
Žalitelj osporava točke 20., 21. i 22. zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda te navodi da naručitelj nije postupio sukladno točki 12.2.C.1. DON jer od žalitelja nije tražio dostavu ažuriranih popratnih dokumenata, već u zapisniku naveo da žalitelju za stručnjake E. Jira i J. Vidović ne...
Više detalja
Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje
Brod Projekt d.o.o i Sting d.o.o.
02. 10. 2018.
Usluga izrade projektne dokumentacije za obnovu i izgradnju 500 obiteljskih kuća na području PDS RH (po grupama)
Pogreške naručitelja u pregledu i ocjeni ponuda žalitelja
Žalitelj u žalbi na grupu 7. navodi da naručitelj nije ispravno i u cijelosti izvršio pregled i ocjenu ponuda odnosno dostavljenih potvrda u svrhu bodovanja tehničkog stručnjaka Z. Kobašlića u ponudi žalitelja. Navodi da je od naručitelja dopisom i e-mailom tražio ovjeru potvrda za...
Više detalja
Središnji državni ured za obnovu i stambeno zbrinjavanje
Brod Projekt d.o.o i Sting d.o.o.
02. 10. 2018.
Usluga izrade projektne dokumentacije za obnovu i izgradnju 500 obiteljskih kuća na području PDS RH (po grupama)
Dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti kada je zadruga ponuditelj
Žalitelj u žalbi navodi da odabrani ponuditelj nije dokazao sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti iz točke 4.1.2. dokumentacije o nabavi kojom je propisano da ponuditelj mora biti pravna osoba koja je ovlaštena za obavljanje stručnih poslova zaštite okoliša, od strane nadležnog...
Više detalja
Istarska županija
Oikon d.o.o., Zavita svetovanje d.o.o. i Dvokut-Ecro d.o.o.
02. 10. 2018.
Usluge izrade prijedloga stručne podloge za proglašenje Regionalnog parka Ćićarija u sklopu u projekta LIKE - Living on the Karst Edge
Izjava/Popis stručnjaka koji će sudjelovati u predmetu nabave
Žalitelj navodi da je točkom 4.2.2. DON-a tražen dokaz o tehničkim stručnjacima koje ponuditelj mora imati za uredno izvršenje ugovora te da su ponuditelji trebali dostaviti Izjavu/Popis stručnjaka koji će sudjelovati u predmetu nabave u kojem je potrebno navesti i trenutno zaposlenje osoba...
Više detalja
Istarska županija
Oikon d.o.o., Zavita svetovanje d.o.o. i Dvokut-Ecro d.o.o.
02. 10. 2018.
Usluge izrade prijedloga stručne podloge za proglašenje Regionalnog parka Ćićarija u sklopu u projekta LIKE - Living on the Karst Edge
Dokazivanje tehničke i stručne sposobnosti kada je zadruga ponuditelj
Žalitelj navodi da odabrani ponuditelj Zadruga Granum Salis nije dokazala tehničku i stručnu sposobnost iz točke 4.2.1. DON-a kojom je traženo da gospodarski subjekt mora dokazati da je u godini u kojoj je započeo postupak javne nabave i tijekom 3 godine koje prethode toj godini (2015.-2018.)...
Više detalja
Istarska županija
Oikon d.o.o., Zavita svetovanje d.o.o. i Dvokut-Ecro d.o.o.
02. 10. 2018.
Usluge izrade prijedloga stručne podloge za proglašenje Regionalnog parka Ćićarija u sklopu u projekta LIKE - Living on the Karst Edge
Žalitelj neosnovano navodi da odabrani ponuditelj nije dokazao tehničku i stručnu sposobnost sukladno odredbama dokumentacije o nabavi
Žalitelj navodi da odabrani ponuditelj nije dokazao tehničku i stručnu sposobnost iz točke 4.2.1. dokumentacije o nabavi. Ističe da iz referenci koje je odabrani ponuditelj dostavio 3. kolovoza 2018. proizlazi da se kolnička konstrukcija kod saniranja kolnika ojačava cementnom stabilizacijom...
Više detalja
Javna ustanova Park prirode Vransko jezero
Ceste zadarske županije d.o.o. i Ceste Karlovac d.d.
01. 10. 2018.
Radovi na modernizaciji edukacijsko-poučne staze i produljenju postojeće drveno-poučne staze (po grupama)
Dokaz tehničke i stručne sposobnosti odabranog ponuditelja
Žalitelj pogrešno navodi da se ne mogu prihvatiti reference navedene u životopisu kojim se dokazuje tehnička i stručna sposobnost ovlaštenog voditelja građenja odabranog ponuditelja s obzirom na to da dokumentacijom o nabavi nije tražena dostava životopisa i referenci kao dokaza tehničke i...
Više detalja
Javna ustanova Park prirode Vransko jezero
Ceste zadarske županije d.o.o. i Ceste Karlovac d.d.
01. 10. 2018.
Radovi na modernizaciji edukacijsko-poučne staze i produljenju postojeće drveno-poučne staze (po grupama)
Odredbe dokumentacije o nabavi vezane za jednakovrijednost traženih tehničkih specifikacija
Žalitelj u bitnome navodi da je naručitelj u točki 9.2. dokumentacije o nabavi propisao odredbe vezano za jednakovrijednost glede traženih tehničkih specifikacija, pa smatra da je naručitelj navedene odredbe propisao kontradiktorno jer najprije navodi da u troškovniku nije navodio...
Više detalja
Agencija za podršku informacijskim sustavima i informacijskih tehnologijama d.o.o.
Elektrocentar Petek d.o.o.
01. 10. 2018.
Rekonstrukcija i dogradnja infrastrukture (elektro, strojarske i građevinske) za omogućenje prihvata dodatne informatičke opreme u system Sali
Upisivanje podataka o ponuđenim proizvodima
Žalitelj navodi da je u troškovniku, na mjestima gdje je to traženo, ponuditelj obvezan upisati podatke ponuđenog proizvoda (proizvođač/tip/model-šifra/naslov tehničke dokumentacije), ali ne kao dokaz jednakovrijednosti nego kao informacija o tome koji proizvoda ponuditelj nudi. Smatra da je...
Više detalja
Agencija za podršku informacijskim sustavima i informacijskih tehnologijama d.o.o.
Elektrocentar Petek d.o.o.
01. 10. 2018.
Rekonstrukcija i dogradnja infrastrukture (elektro, strojarske i građevinske) za omogućenje prihvata dodatne informatičke opreme u system Sali
Navođenje izraza „ili jednakovrijedno“ u dokumentaciji o nabavi
Žalitelj navodi da je naručitelj u točki 9.1. dokumentacije o nabavi, koja se odnosi na tehničke specifikacije, propisao određene specifikacije uz upućivanje na određene norme no bez da je svako upućivanje popratio izrazom „ili jednakovrijedno“, unatoč tome što je u točki 9.3....
Više detalja
Agencija za podršku informacijskim sustavima i informacijskih tehnologijama d.o.o.
Elektrocentar Petek d.o.o.
01. 10. 2018.
Rekonstrukcija i dogradnja infrastrukture (elektro, strojarske i građevinske) za omogućenje prihvata dodatne informatičke opreme u system Sali