INHOUSE edukacija pruža Vam mogućnost organizacije edukacije koja je prilagođena Vašim potrebama i mogućnostima, za Vaše osoblje, u Vašem (ili našem) prostoru i u vrijeme kada to Vama odgovara.

Prednosti

Edukacija Vašeg osoblja u Vašem poslovnom okruženju donosi niz pozitivnih učinaka. Teme, organizacija i izvođenje se prilagođava Vašim potrebama i mogućnostima. Izvođenje se može organizirati za vrijeme ili izvan radnog vremena, za jedan ili nekoliko dana ili kroz nekoliko tjedana.

Trener dolazi na dogovorenu lokaciju gdje održava edukaciju namijenjenu za tim zaposlenika koji radi na istoj lokaciji ili na više lokaciija, prema Vašem odabiru. Na taj način se, timskim sudjelovanjem, postiže niži trošak stručnog usavršavanja i osobnog razvoja zaposlenika, tako da npr. putnih troškova gotovo nema. Troškovi InHouse edukacije su svakako niži nego što je to slučaj kod individualnih usavršavanja.

Tim sastavljen od Vašeg osoblja može nesmetamo i povjerljivo diskutirati o svakodnevnim poslovnim situacijama. Polaznici su otvoreni u komunikaciji što pridonosi boljem rješavanju raznih poslovnih slučajeva i situacija. Vaše diskusije na taj način ostaju samo Vaše, jer nema prisutnosti drugih osoba izvan Vašeg okruženja.

Organizacija

Edukacija se može prilagoditi i izvoditi kao jednodnevna, dvodnevna ili višednevna edukacija. Također, se može izvoditi kao tjedna i višetjedna edukacija, ovisno o ukupnom broju sati predavanja pojedinih programa.

Termini se prilagođavaju tako da najmanje utječu na gubitak radnog vremena osoblja.

Testiranje polaznika prije i nakon izvedene edukacije jedna je od mogućnosti koja se posebno dogovara.

Svaki polaznik InHouse edukacije dobiva Certifikat o završetku i sudjelovanju u edukaciji.

Programi

Programi se mogu izvoditi kao jednodnevni tečaji – (4 sata) ili kao višednevne radionice (8 – 24 sata).

Područja:

  • Organizacija i management
    • Strateško planiranje
    • Razvojne strategije
    • Strategijsko razmišljanje i strategija
    • Benchmarking – učenje od drugih
    • Konkurentska prednost
    • SWOT i PEST analiza
    • Marketing
    • Management
    • Projekt management
    • Poslovanje tvrtke
  • Komunikacija
    • Asertivna komunikacija
    • Pregovaranje
    • Aktivno slušanje
    • Komunikacijske vještine
    • Odnosi s javnošću
    • Javni nastup
    • Govorništvo
    • Verbalna komunikacija
    • Neverbalna komunikacija
    • Obuka call agenata
  • Financije, računovodstvo i revizija
    • Računovodstvo
    • Obračun plaća
    • Investicijska studija
    • Menadžersko računovodstvo
    • Analiza financijskih izvještaja
    • Osobne financije
    • Porezi
  • Komercijala
    • Prodaja i kontroling
    • Nabava
    • Javna nabava
  • Upravljanje ljudskim resursima
    • Vođenje
    • Lidership
    • Pregovaranje
    • Vođenje sastanaka
    • Timemanagement
  • EU fondovi
    • Upravljanje projektima
  • GDPR
    • zaštita osobnih podataka
  • Trgovačko i radno pravo
    • Ugovaranje trgovačkih ugovora (ugovor o poslovnoj suradnji, kupoprodajni ugovor...)
    • Menadžerski ugovori
    • Ugovori u području radnih odnosa
    • Ugovor o djelu i autorski ugovor
    • Intelektualno vlasništvo