02. 10. 2018.
  • Žalitelj navodi da je u točki 26.2 dokumentacije o nabavi, kao dokaz minimalne razine tehničke i stručne sposobnosti u dokumentaciji o nabavi postavljen i uvjet prema kojem gospodarski subjekti moraju raspolagati sa šest stručnjaka (voditeljem projekta, stručnjakom za upravljanje poslovnim procesima, dva stručnjaka za implementaciju WI-FI sustava, stručnjakom za razvoj softvera i stručnjakom za zaštitu osobnih podataka) koji imaju specifične zadaće u okviru projekta za potrebe kojeg se provodi predmetni postupak javne nabave.
  • Navodi da svi zahtijevani stručnjaci nisu potrebni za izvršenje ugovora o javnoj nabavi te se na ovaj način sklapanjem ugovora o javnoj nabavi pokušavaju nadoknaditi resursi naručitelja uz izazov prijenosa poslova traženih stručnjaka nakon završetka ugovora o javnoj nabavi što dovodi u pitanje cjelokupan projekt.
  • Dodatno navodi da najmanje 3 kadrovska zahtjeva, ni na koji način nisu povezani s predmetom nabave i to: voditelj projekta, stručnjak za upravljanje poslovnim procesima, te stručnjak za zaštitu osobnih podataka. Navodi da predmet nabave nije outsourcing navedenih kadrovskih potreba naručitelja, a organizacijska struktura ponuditelja u kontekstu posjedovanja navedenih kadrova je potpuno irelevantna za predmet nabave.
  • žalitelj, protivno članku 403. stavku 2. ZJN 2016, ove navode ničime ne dokazuje, već samo paušalno navodi da je takvim traženjem počinjena osobito bitna povreda postupka javne nabave iz članka 404. stavka 2. točke 7. ZJN 2016. Slijedom navedenog, ovaj žalbeni navod je ocijenjen neosnovanim.

 

KLASA UPII-034-02_18-01_745

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/18-01/745, URBROJ: 354-01/18-7, od 2.listopada 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Grad Dubrovnik
Žalitelj: Hrvatski Telekom d.d.
Predmet nabave: ALTERECO - isporuka i implementacija IT alata i sustava u svrhu praćenja turista sa isporukom podataka za definirano razdoblje
Datum odluke: 02/10/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve