25. 03. 2020.
Kako se prijaviti i sudjelovati na APPA online edukacijama?

Kako se prijaviti i sudjelovati APPA online edukacijama?

 

Za sudjelovanje na online edukacijama potrebno je proći kroz nekoliko koraka:

1. Prijava za željeni webinar

  • uz najavu svake edukacije na desnoj strani je dio gdje se polaznik može prijaviti

 

Nakon otvaranja polja za prijavu molimo popunite tražene podatke

 

Kotizacija se uplaćuje unaprijed, a potvrdu o uplati je potrebno dostaviti na eMail info@edukacije-appa.hr

 

Online edukacije se održavaju na svjetski najpoznatijoj platformi za videokonferencije - ZOOM platformi, a korištenje za polaznike je jednostavno i opisano u nastavku.

 

2. Podsjetnik za edukaciju sa dostavom video uputa

Nekoliko dana prije početka edukacije polaznik će dobiti podsjetnik za edukaciiju sa uputama kako se prijaviti putem linka na ZOOM platformu.

 

3. Sudjelovanje na dan edukacije

Na sam dan održavanja online predavanja polaznike će oko sat vremena prije dobiti link na seminar.

Za vrijeme održavanja edukacije kontinuirano je dostupna  tehnička podrška  koja vam pomaže, ukoliko bude potrebno.

Edukacija započinje u predviđeno vrijeme.

Upute za sudjelovanje:

Želja nam je da online edukacija bude cjelovito vizualno, zvučno iskustvo sa mogućnošću dopisivanja, pa vas molimo da pročitate ove upute:

1. Molimo Vas da 15-ak minuta prije održavanja online edukacije kliknete na dostavljenu poveznicu. Klikom na poveznicu otvara se stranica sa poljima o imenu i prezimenu, te se  na tom mjestu upišete. Ovo predstavlja registraciju koja predstavlja potpisnu listu te dokazuje vaše prisustvovanje na edukaciji.   Nakon što ispunite i pošaljete registracijski obrazac, aplikacija vas pušta u virtualnu učionicu u kojoj se odvija edukacija. Moguće je da će ovaj proces potrajati  nekoliko sekundi do uključenja.

2. Webinari se snimaju. Snimke su dokaz kojim dokazujemo vaše sudjelovanje. Stoga Vas molimo da kada se priključite webinaru, svoje sudjelovanje potvrdite unosom svog imena i prezimena u CHAT. Npr. “Iva Ivančić se uključuje u webinar.” Isto tako, prije nego napustite webinar, molimo da se odjavite na isti način. Npr. “Petar Perić se odjavljuje.”

 

Chat je ikona oblačića sa točkicama se otvara tako da pomaknete miš preko ekrana aplikacije, čime se otvara izbornik s alatima u dnu ekrana. Kliknite na ikonu Chat, nakon čega će na desnoj strani otvoriti polje - bijeli blokić u koju možete upisati svoje pitanje ili poruku. Molimo da obratite pažnju na to da se sve što upišete u Chat može biti vidljivo svim sudionicima webinara ili možete uputiti poruku tehničkoj podršci direktno.

Sudionici na webinaru mogu komunicirati zvučno i vizualno, te diskutirati.

 

Preduvjeti za praćenje online edukacija:

Polaznik obvezno mora imati računalo (stolno ili prijenosno), ili tablet ili pametni telefon, te internet vezu.

Sve ostalo - mikrofon, kamera nisu neophodni iako značajno poboljšavaju komunikaciju tijekom predavanja.

ZOOM platforma uvijek omogućava zvučnu, vizualnu i pisanu (chat) komunikaciju, te se na taj način osigurava interaktivnost.

Prednosti online edukacija su mnogobrojne:

  • ušteda vremena - jer nema putovanja do mjesta održavanja edukacije
  • financijska ušteda - nema troškova prijevoza niti smještaja
  • jednostavnija organizacija - mogući su ad-hoc sastanci, prijava se moguća dan prije prije samog održavanja edukacije
  • sudjelovanje sudionika sa bilo koje udaljene lokacije (otoka, većih ili manjih naselja, vikend naselja...)
  • neopterećenost vremenskim (ne)prilikama i prometnim gužvama
  • chat komunikacija (pismeno dopisivanje)

Online predavanja uživo su identična predavanjima koja se inače održavaju u učionici, jer se svi sudionici mogu vidjeti i čuti sa predavačem, te sudionici mogu predavačima postavljati pitanja pismeno ili usmeno kako bi odmah dobili i odgovore.

Najčešća pitanja o online edukacijama:

Da li je potrebna kamera za online edukacije / webinare?

Preporuka je korištenje kamere za bolju komunikaciju sa predavačem i ostalim sudionicima, ali kamera nije obvezna da bi sudjelovali na edukaciji.

Da li je potreban mikrofon?

Preporuka je korištenje mikrofona za bolju komunikaciju sa predavačem i ostalim sudionicima, ali mikrofon nije obvezan  da bi sudjelovali na edukaciji.

Da li je potrebno nešto instalirati za sudjelovanje na webinaru?

Da, potrebno je instalirati ZOOM aplikaciju, što će se prikazati nakon klika na dostavljeni link za edukaciju.

Da li je tijekom predavanja mogu postavljati pitanja?

Da, pitanja se mogu postavljati ukoliko se uključi mikrofon, ali se pitanja mogu postavljati i pisanim putem kroz CHAT (ikona oblačića).

Kada je potrebno priključiti se putem poveznice?

Molimo uključite se na poveznicu 5 -10 minuta prije početka edukacije, a ako ste prvi put na online edukaciji isprobajte poveznicu pola sata ranije kako bi mogli instalirati ZOOM aplikaciju (instaliranje inače traje vrlo kratko).

Nakon povezivanja pričekajte da vas moderator pusti u virtualnu dvoranu.

Da li se može napustiti webinar i ponovo se uključiti ?

Da, moguće je odjaviti se tijekom pauza i ponovo se prijaviti putem poveznice. Ukoliko internet veza oslabi te vam zbog toga bude prekinuta veza sa ZOOM, ne brinite, jednostavno ponovo kliknite na dostavljenu poveznicu kako bi se ponovo pridružili online edukaciji.

Mogu li se povezati na webinar putem mobitela?

Da, moguće je pratiti webinar putem mobitela.

Kada će mi stići poveznica?

Poveznica se dostavlja na mail sudionika oko sat vremena prije samog održavanja edukacije, ali je potrebno pričekati da edukacija započne kako bi se vidjeli i čuli ostali sudionici.

Pri testiranju zvuka (Audio Output Systen Test) javila se greška. Što mogu napraviti?

Provjerite da li koristite Slušalice ili  integrirani zvučnik, morate odabrati samo jedan od ove dvije opcije, jer jedna drugu isključuju.

Želim sudjelovati ali čekam odobrenje za plaćanje edukacije. Mogu li se prijaviti ujutro prije samog početka edukacije?

Naravno, prijavite se putem PRIJAVNICE ovdje i nazovite na mobitel 099 3800 200.

Moj eMail se promjenio, da li svejedno mogu prisustvovati webinaru?

Naravno, samo dojavite ispravan mail.

Gdje vas mogu kontaktirati?

Javite nam se elektroničkom poštom na info@edukacije-appa.hr 

 

Za detaljnije informacije u vezi prijave i sudjelovanja na svakom pojedinom internet WEBINARU, zainteresirani polaznici se mogu javiti na eMail info@edukacije-appa.hr 

ili telefon 099 3800 200.

Prijavite se, pripremite računala i pridružite nam se u online edukacijama!

Srdačno do viđenja vaša APPA!

 
  Novosti - Sve