Datum održavanja:
Srijeda, 04.06.2025.  -  Petak, 06.06.2025.
Mjesto održavanja:
AMADRIA Park Šibenik,
ŠIBENIK
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Ljetna škola javne i jednostavne nabave - ŠIBENIK 20 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 20 sati (20 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa  i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave - svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije klikom na željni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

15 minuta prije početka

  Registracija sudionika                                       

1. dan - 04. lipnja

Praktikum jednostavne nabave, plan nabave i registar ugovora i narudžbenica za jednostavnu nabavu - ŠIBENIK 4 boda

Evidencijski broj programa: 2025 - 0080

13:00 - 14:30

 

     Praktikum za jednostavnu nabavu

  • Zakonski okvir za jednostavnu nabavu
  • Primjena načela javne nabave u domeni jednostavne nabave
    • Načelo učinkovitosti i ekonomičnosti
    • Načelo tržišnog nadmetanja
    • Načelo transparentnosti
  • Dokumentacija o nabavi i zapisnici za jednostavnu nabavu
  • Prekršajne odredbe za područje jednostavne nabave

      Interni akt za jednostavnu nabavu

  • ogledni primjer internog akta

   Interaktivna radionica, pitanja i odgovori, diskusija

14:30 - 14: 45    Pauza
14:45 - 16:15

      Plan nabave na novoj platformi EOJN za 2025. godinu

  • zakonodavni okvir planiranja za jednostavnu nabavu
  • Izrada Plana nabave za jednostavnu nabavu 
  • izmjena plana nabave tijekom 2025. godine

      Registar ugovora na novoj platformi EOJN

  • zakonodavni okvir vođenja evidencije za ugovorenu jednostavnu nabavu
  • Izrada Registra ugovora o jednostavnoj nabavi na novoj platformi EOJN
  • ažuriranje Registra ugovora 

      Interaktivna radionica, ogledni primjer internog akta, pitanja i odgovori, diskusija

2. dan - 05. lipnja

Praktikum o pripremi Dokumentacije o nabavi i ESPD obrasca - interaktivna radionica - ŠIBENIK 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024 - 0480

9:00 - 12:15

pauza od 10.30 do 10.45

    Izrada Dokumentacije o nabavi sukladno zakonskim propisima

  • Opći podaci o nabavi
  • Podaci o predmetu nabave
  • Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta
  • Kriteriji za odabir ekonomsko najpovoljnije ponude
  • ESPD zahtjev 

 Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45    Pauza
12:45 - 15:45

     Vježba izrade Dokumentacije o nabavi

  • radionica sa vježbom izrade Dokumentacije o nabavi i ESPD zahtjeva

    Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

3. dan - 06. lipnja

Od projektiranja do ugovora o javnoj nabavi radova za naručitelje i izvođače - ŠIBENIK 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024- 0479

9:00 - 12:15

pauza od 10.30 do 10.45

    Priprema i provedba nabave usluge - projektanta, stručnog nadzora i voditelja projekta

  • Nabava projekta - da li je bolje spajati ili razdvojiti od nabave radova
  • Odgovornost projektanta prema hrvatskim propisima (ZJN, Zakon o građenju)
  • Projektantski nadzor - utjecaj na izvođenje radova
  • Stručni nadzor nad izvođenjem radova – ovlasti i odgovornosti
  • Projektant i nadzor kod FIDIC ugovora
  • Upravljanje projektom
  • Voditelj projekta gradnje
  • Ovlasti i odgovornosti za - neugovorene radove

   Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori 

12:15 - 12:45

    Pauza

12:45 - 15:45

   Priprema i provedba nabave radova - za naručitelje i izvođače

  • Propisi i vrste ugovora o građenju
  • Sudionici u gradnji i hijerarhija dokumenata koje je potrebno pripremiti prije uvođenja u posao
  • Posebnosti kod javne nabave radova
  • Prednosti i nedostaci ugovora "ključ u ruke" 
  • Sufinanciranje i kontrolna tijela

    Podrška za naručitelje 

  • Financijsko, pravno i tehničko savjetovanje u funkciji preveniranja rizika pri nabavi radova

 Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori 

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 20 bodova za specijaliste javne nabave
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Primjeri iz prakse
  • Coffe break i osvježavajuća pića
  • Ručak 
  • Savjetovanje tijekom i nakon predavanja

 

Smještaj možete rezervirati putem poveznice ovdje APPA Konferencija

Više detalja o AMADRIA Parku Šibenik pogledajte OVDJE

 

Molimo da popunite prijavnicu nakon čega ćete dobiti automatsku ponudu.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
PRIJAVNICA
440,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.