Datum održavanja:
Četvrtak, 05.06.2025.
Mjesto održavanja:

WEBINAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Uloga stručnog povjerenstva u definiranju predmeta nabave i pripremi tehničkih specifikacija, jednakovrijednost, sukob interesa, Registar ugovora i narudžbenica -  WEBINAR 8 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Usavršavanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka sa i bez certifikata
  • Službenicima u odjelu financija, revizije i tehničkih poslova
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

       8:55 - 9:00    Registracija polaznika

Uloga stručnog povjerenstva u definiranju predmeta nabave i pripremi tehničkih specifikacija, jednakovrijednost, sukob interesa, Registar ugovora i narudžbenica - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0189

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Uloga stručnog povjerenstva u pripremi postupka javne nabave

  • Uloga stručnog povjerenstva u opisu predmeta nabave
  • Tko definira tehničke specifikacije?
  • Korištenje marki i normi u opisu predmeta nabave
  • Jednakovrijednost - prednosti i mane korištenja oznake "jednakovrijednosti"
  • Načelo tržišnog nadmetanja i opis predmeta nabave
  • Dokazi i dokumenti o sukladnosti ponuđenog predmeta nabave sa zahtjevima u Dokumentaciji o nabavi
  • Opcije upotpunjavanja i dopunjavanja tehničkih specifikacija u fazi pregleda i ocjene ponude
  • Rizici nedovoljno dobro definiranih tehničkih specifikacija u realizaciji ugovora

 

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 12:45    Pauza
12:45 do 15:45

   Sukob interesa

  • Zakonodavni okvir za sukob interesa u javnoj i jednostavnoj nabavi
  • Ovlaštene osobe naručitelja - tko je u sukobu interesa?
  • Izjave o postojanju ili nepostojanju sukoba interesa
  • Povezane osobe ovlaštenih predstavnika naručitelja
  • Sukob interesa i prethodno sudjelovanje ponuditelja u pripremi postupka
  • Sukob interesa u konzultacijama sa vanjskim stručnjacima oko opisa predmeta nabave i tehničkih specifikacija

     Registar ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica

  • Registar ugovora za javnu i jednostavnu nabavu -  pretpostavke za unos ažuriranih podataka
    • Pravni i tehnički okvir 
    • Objava i ažuriranje
    • izmjena ugovora
    • grupni unos narudžbenica
    • evidencija novog gospodarskog subjekta

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova ( za specijaliste javne nabave)
  • Prezentacije predavača
  • prikaz planiranja i registra ugovora/narudžbenica
  • savjetovanje tijekom predavanja

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će na vaš mail stići ponuda automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
170,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.