02. 02. 2020.
Izmjene ugovora o javnoj nabavi za koje naručitelj ne mora provesti novi postupak javne nabave

Vrlo često se dogode situacije koje dovode do izmjene ugovora o javnoj nabavi.

Neke su izmjene bitne i zbog njih naručitelj mora provesti novi postupak javne nabave.

Ali neke izmjene nisu bitne da bi se zbog toga provodio novi postupak već naručitelj može u okviru postojećeg ugovora napraviti određene korekcije.

Kada naručitelj ne mora provesti novi postupak javne nabave ako je došlo do izmjene ugovorenih odredbi u ugovoru o javnoj nabavi roba, usluga ili radova?

Zakonom o javnoj nabavi se pretpostavlja da će ugovor u nekom svom dijelu biti izmijenjen i propisuje koje su to situacije.

Možda će biti potrebno povećati ugovorenu vrijednost, što je vrlo česta situacija kod ugovora o javnoj nabavi radova.

U takvim situacijama postoje opća pravila koja bi naručitelj trebao primjeniti u cilju uspješnog upravljanja ugovorom.

Provjerimo koja su to opća pravila o izmjenama ugovora:

 

Sve situacije koje dovode do izmjena ugovora potrebno je dobro analizirati i proučiti kako će one utjecati na daljnji tijek upravljanja ugovorom.

Detaljnije o upravljanju ugovorom o javnoj nabavi roba, usluga i radova poslušajte kod naših stručnjaka u Zadru, Splitu, Rijeci i Zagrebu.

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova - Split, 21. veljače 2020.

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova - Zagreb, 28. veljače 2020.

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga - Zagreb, 27. veljače 2020.

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga - Rijeka, 28. veljače 2020.

 
  Novosti - Sve