24. 01. 2025.
3 ključna koraka do bolje komunikacije između javnog sektora i građana

Organizacije javnog sektora, državna i lokalna uprava i samouprava, ključne su za društveni i gospodarski napredak i blagostanje društva.  U današnje je vrijeme, transparentna i učinkovita komunikacija između javnog sektora i građana ključna za uspješno upravljanje nacionalnom i lokalnom zajednicom.

Jedno je sigurno, uvijek se može bolje komunicirati. Ono što je važno spoznati je:

  • tko su ključni akteri komunikacije,
  • koje su potrebe i interesi pojedinih aktera - dionika, te
  • kako uskladiti pojedinačne potrebe i interese radi zajedničkog uspjeha.

Svi će se složiti oko navedenoga, pa je sljedeća aktivnost povezana sa prepoznavanjem 3 ključna koraka koja će omogućiti uspješnu komunikaciju između dionika u javnom sektoru i građana kao krajnjih korisnika usluga na državnoj ili lokalnoj razini. Uspješnija komunikacija ima za cilj dovesti do usavršavanja procesa donošenja kvalitetnih odluka i boljeg standarda življenja.

Pa koja su to 3 ključna koraka?

Prvi korak

Prvi korak se odnosi na stvaranje komunikacijske strategije na razini državne uprave, županija, gradova i općina.  Sve će organizacijske cjeline unutar javnog sektora i JLP(R)S, odjeli, uredi, zavodi i službe, uz jasnu i razumljivu komunikacijsku strategiju lakše i bolje komunicirati sa građanima. Kvalitetna komunikacijska stragegija nudi platformu za suradničko upravljanje i pouzdano partnerstvo.

Drugi korak

Drugo se odnosi na omogućavanje interaktivne komunikacije između ključnih dionika, a u svrhu podizanja učinka javnog sektora prema građanima. U tom smislu potrebno je omogućiti  optimalan i općedostupan komunikacijski kanal putem koojeg građani mogu dati povratnu informaciju nakon što je javna i lokalna uprava provela određene aktivnosti.

Platforme poput društvenih mreža mogu biti sjajan alat za stvaranje dvosmjernog dijaloga i potrebno ih je učinkovito koristiti.

Treći korak

Treće, u cilju uspješnije komunikacije koja dovodi do boljeg odlučivanja, a sukladno stalnom usavršavanju informacijske komunikacijske tehnologije, svi dionici su pozvani na jačanje i dijeljenje znanja. Novo vrijeme zahtjeva razvijanje vještine korištenja društvenih mreža kao ključnog alata u komuniciranju s građanima, uključujući upravljanje digitalnim kampanjama, kriznim situacijama online i održavanje interakcije s građanima putem interneta.

 

Stoga, ako uprava u javnom sektoru želi:

  1. prikazati i predstaviti svoju zajednicu kao pogodnu za poslovanje I život,
  2. poboljšati  svoju transparentnost,
  3. prihvatiti angažman građana,
  4. imati upravu usmjerenu na rješavanje problema građana,,
  5. učinkovitije nego prije komunicirati s različitim dionicima,
  6. postati dodatni izvor vijesti u lokalnoj zajednici i
  7. uspješnije komunicirati sa  novim idejama

 

pridružite nam se na radionici koja se održava online 12. i 13. veljače:

Pogledajte više informacija na poveznici:

PR Public Relations - Odnosi sa javnošću u javnoj upravi i lokalnoj samoupravi -  dvodnevna ONLINE interaktivna radionica

 

Ponudu svih edukacija provjerite OVDJE

Hvala Vam.

 
  Novosti - Sve