Datum održavanja:
Četvrtak, 02.10.2025.  -  Petak, 03.10.2025.
Mjesto održavanja:
Falkensteiner Club Funimation Borik, majstora Radovana 7,
ZADAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Dvodnevni trening javne nabave u Zadru - 16 bodova

Redovito stručno usavršavanje u području javne nabave - 16 bodova

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN  154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave
Moguće je odabrati pojedinačne edukacije klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

8:50 – 9:00

  Prijava sudionika                                       

1. dan - 02. listopada

Usklađivanje sa NIS2 direktivom i kibernetička sigurnost u kontekstu javne nabave, GDPR i tajnost podataka u javnoj nabavi  - ZADAR 8  bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0

9:00 – 12:15

 

Pauza:

10.30 - 10.45

        Pravni okvir zaštite osobnih podataka u javnoj nabavi

  • Posebnosti obrade osobnih podataka u javnom sektoru
  • Naručitelj kao voditelj obrade
  • Odredbe ZJN-a koje se odnose na zaštitu osobnih podataka
  • Kako se GDPR i ZJN presijecaju – praktični slučajevi iz nabave (EOJN, CV, OIB, izjave, odluke)

       GDPR – Sigurnost obrade - članak 32. uredbe

  • Primjeri: kontrola pristupa, enkripcija, logiranje, segmentacija
  • Kada i kako ih dokumentirati?
  • Kako naručitelj postavlja sigurnosne zahtjeve u dokumentaciji o nabavi (čl. 54. ZJN)
  • Ugovorne klauzule o zaštiti podataka i sigurnosti – što tražiti od ponuditelja?
  • DPIA i tehnički aspekti kod nabave informatičkih sustava i usluga

      Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

    12:15 - 13.00    Pauza
13:00 - 16:00

        EU NIS2 direktiva - EU 2022/2555 (Network and Information Security Directive)     

  • Što je kibernetička sigurnost (vs. informacijska sigurnost)
  • Prijetnje i napadi u javnom sektoru (primjeri iz Hrvatske)
  • NIS2 direktiva i obveze javnih tijela
  • Upravljanje incidentima: što ako dođe do curenja osobnih podataka iz nabavne dokumentacije?
  • Simulacija: izrada sigurnosnih uvjeta za natječaj IT usluga
  • Vježba: analiza lažnog ugovora s lošim sigurnosnim klauzulama
  • Pitanja vezana uz praktičnu primjenu GDPR-a i sigurnosti u nabavi
  • Primjeri iz ustanova sudionika
  • Pitanja i odgovori: Što učiniti kada ponuditelj traži povlačenje osobnih podataka iz već objavljene odluke?

 Interaktivna radionica, primjeri, pitanja i odgovori

2. dan - 03. listopada

 AI Artificial intelligence - Umjetna inteligencija u funkciji planiranja, pripreme  i provedbe javne nabave, uloga stručnog povjerenstva u sprječavanju sukoba interesa - ZADAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 

9:00 – 12:15

 

Pauza:

10.30 - 10.45

 

     Mogućnosti i rješenja temeljena na Umjetnoj inteligenciji  (UI) - prikaz najčešće korištenih platformi UI

     Razumjevanje i identificiranje potrebe za UI

     Pravni okvir i regulativa UI tehnologija

  • Zašto UI treba pravila?
  • Specifičnosti vezane uz odgovornost, zaštitu podataka i pravnu sigurnost pri korištenju AI alata

   UI pismenost - ključna poslovna vještina

   Interaktivna radionica

  • Rad na primjerima iz prakse, uz demonstraciju primjene UI tehnologija
  • Prikaz korištenja različitih UI aplikacija za prikupljanje informacija u različitim područjima (pravni odgovori za razne situacije, pronalaženje savjeta i primjera za javnu nabavu )
  • Upute za izradu sažetaka i dokumenata

      Diskusija i pitanja sudionika

  • Razmjena iskustava i rješavanje konkretnih pravnih problema pomoću UI alata.
      12:15 - 13.00   Pauza
13:00 - 16:00

      Uloga stručnog povjerenstva u spječavanju sukoba interesa 

  • Što je sukob interesa?
  • Tko je u direktnom a tko u potencijalnom sukobu interesa
  • Jesu li članovi predstavničkog tijela u sukobu interesa
  • Može li ovlaštena osoba naručitelja biti član stručnog povjerenstva za javnu nabavu
  • Sadržaj izjave o sukobu interesa
  • Provjera izjave o sukobu interesa (Kada? Kako?)

      Sprječavanje sukoba interesa

  • Obveze naručitelja
  • Znakovi upozorenja na sukob interesa
  • Pravne posljedice
    • mjere i alati za sprječavanje sukoba interesa
      • etički kodeks službenika 

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom stručnom usavršavanju - 16 bodova (za obnavljanje certifikata)
  • Radni materijali
  • Coffe break i osvježavajuća pića 
  • Ručak
  • gratis parking
  • Konzultacija sa predavačem
 
Prijavite se odmah, popunite prijavnicu
 

Nakon popunjavanja prijavnice, ponuda stiže automatski na vaš mail.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam!

 
 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
358,00 €