Datum održavanja:
Četvrtak, 09.10.2025.  -  Petak, 10.10.2025.
Mjesto održavanja:

WEBINARI
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Dvodnevni bazni trening javne nabave u listopadu - WEBINARI 16 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Usavršavanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka sa i bez certifikata
  • Službenicima u odjelu financija, revizije i tehničkih poslova
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

       8:55 - 9:00    Registracija polaznika

1. dan - 09. listopada

Od Dokumentacije o nabavi do izvršnosti Odluke o odabiru – pravni i tehnički aspekt sukladno ZJN 2016  - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0344

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

       Priprema javne nabave

     Dokumentacija o nabavi kroz EOJN

  • prethodno savjetovanje sa gospodarskim  subjektima 
  • tehničke specifikacije
  • troškovnik
  • osnove za isključenje
  • uvjeti i dokazi sposobnosti
  • ESPD - preliminarni dokaz o ispunjavanju kriterija za GS
  • Ekonomski najpovoljnija ponuda - definiranje financijskih i nefinancijskih kriterija

      Izrada i objava poziva za nadmetanje

  • tijek kroz EOJN

      Komunikacija tijekom postupka između naručitelja i gospodarskih subjekata

  • upiti od strane zainteresiranih gospodarskih subjekata i odgovori  naručitelja
  • prikaz kroz EOJN

   Interaktivna radionica, ogledni primjer Dokumentacije o nabavi na EOJN, pitanja i odgovori

12:15 - 12:45    Pauza
12:45 do 15:45

        Pregled i ocjena ponuda  kroz EOJN

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Komunikacija naručitelja i ponuditelja u fazi pregleda i ocjene ponuda
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda

      Odluka o odabiru ili odluka o poništenju kroz EOJN

  • donošenje odluke o odabiru - generiranje na EOJN
  • mogućnosti poništenja postupka
  • rok mirovanja i izvršnost odluke o odabiru

    Interaktivna radionica, ogledni primjer rada na EOJN, pitanja i odgovori

2. dan - 10. listopada

Uloga stručnih službi naručitelja i povjerenstva u planiranju javne i jednostavne nabave za 2026. godinu, ažuriranje plana nabave za 2025., planiranje zajedničke nabave više naručitelja - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0342

9:00 - 12:15

pauza

10:30 - 10:45

      Uloga stručnih službi naručitelja u kreiranju Plana nabave za 2026. godinu

  • Učinkovita interna suradnja u svrhu izrade Plana nabave
  • Proračun / Financijski plan kao osnova za izradu Plana nabave
  • Utjecaj Odjela/ službi financija i računovodstva
  • Objedinjavanje potreba svih krajnjih korisnika 

     Izrada, donošenje i objava Plana javne i jednostavne nabave za 2026.

  • Zakonski okvir kroz ZJN 2016 i Pravilnik o planu nabave
  • Definiranje predmeta nabave - uobičajeni i povremeni predmeti nabave
  • Grupe - da ili ne
  • Analiza tržišta – izvor informacija
  • Procjenjena vrijednost i planirana vrijednost - metodologija izračuna
  • Sadržaj plana nabave – EOJN upute
  • Tko donosi Plan nabave - utjecaj osnivačkih akata 
  • Kako se priprema i objavljuje plan nabave sukladno propisima, praksi i EOJN-u RH
  • Preporuke Državne revizije na planiranje nabave u praksi

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 12:45    Pauza
12:45 do 15:45

    Ažuriranje Plana nabave za 2025. godinu

  • zakonska obveza ažuriranja
  • Izvješće o realizaciji Plana nabave za 2025. godinu

     Zajednička nabava više naručitelja - planiranje 

  • Zajednička nabava - načelo transparentnosti
  • zakonski okvir - unos u Plan nabave
  • Dogovor oko zajedničke nabave - tko provodi u ime zajednice naručitelja

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova ( za specijaliste javne nabave)
  • Prezentacije predavača
  • savjetovanje tijekom predavanja
 
Prijavite se odmah, popunite prijavnicu
 

Nakon popunjavanja prijavnice, ponuda stiže automatski na vaš mail.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam!

 
 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
305,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.