Datum održavanja:
Četvrtak, 09.10.2025.  -  Petak, 10.10.2025.
Mjesto održavanja:
Zagrebtower, Radnička cesta 80,
ZAGREB
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Dvodnevna interaktivna radionica - ZAGREB 16 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

 

8:45 – 9:00    Registracija sudionika

1. dan - 09. listopada

Uloga službe nabave i financija u planiranju javne i jednostavne nabave, usklađivanje sa proračunom/financijskim planom, definiranje predmeta nabave, procjenjene vrijednosti, trajanja ugovora i početka postupka sukladno zakonskim propisima i internim potrebama - interaktivna radionica u Zagrebu - 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0341

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

       Uloga stručnih službi naručitelja u kreiranju Plana nabave za 2026. godinu

  • Učinkovita interna suradnja u svrhu izrade Plana nabave
  • Proračun / Financijski plan kao osnova za izradu Plana nabave
  • Utjecaj Odjela/ službi financija i računovodstva
  • Objedinjavanje potreba svih krajnjih korisnika 

       Izrada Plana javne i jednostavne nabave za 2026.

  • Zakonski okvir kroz ZJN 2016 i Pravilnik o planu nabave
  • Definiranje predmeta nabave - uobičajeni i povremeni predmeti nabave
  • Grupe - da ili ne
  • Analiza tržišta – izvor informacija
  • Procjenjena vrijednost i planirana vrijednost - metodologija izračuna
  • Određivanje trajanja ugovora
  • Početak postupka - kako procjeniti početak
  • Tko donosi Plan nabave - utjecaj osnivačkih akata 

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 – 12:45       Pauza

12:45 - 15:45

         EOJN - tehnički aspekt za unos plana nabave

  • Sadržaj plana nabave – EOJN upute
  • Kako se priprema i objavljuje plan nabave 
  • vježba

    Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

2. dan - 10. listopada

Od dokumentacije o nabavi, pregleda i ocjene ponuda do ugovora o javnoj nabavi sa osvrtom na najznačajniju pravnu praksu - ZAGREB 8 bodova 

Evidencijski broj programa: 2025-0343

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi

    Najnovija verzija EOJN 

    Dokumentacija o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema zakonskim i podzakonskim propisima 
  • Kriteriji i dokazi za odabir gospodarskih subjekata
  • Rizici kod određivanja kriterija tehničke sposobnosti - reference 
  • Kriteriji i dokazi za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
  • Izmjena DON-a 
  • Značajni rokovi - bitne povrede postupka

   Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza

12:45 - 16:00

pauza od 14.15 do 14.30

    Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti prema novim zakonskim izmjenama 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka

    Interaktivna radionica, ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju, pitanja i odgovori

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom stručnom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova (za specijaliste javne nabave)
  • Prezentacijski materijal predavača
  • ogledni primjer DON
  • ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju
  • coffe break i osvježavajuća pića tijekom predavanja
  • ručak
  • gratis parking
  • konzultacije za stručnjacima tijekom predavanja
 
Prijavite se odmah, popunite prijavnicu
 

Nakon popunjavanja prijavnice, ponuda stiže automatski na vaš mail.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam!

 
 
 
PRIJAVNICA
350,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.
 
Pogledajte druge termine