Datum održavanja:
Četvrtak, 17.10.2019.  -  Petak, 18.10.2019.
Mjesto održavanja:
Centar 2000, Radnička cesta 39, 4. kat
Zagreb
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite
 
**DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 17. do 18. listopada 2019.
**DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 17. do 18. listopada 2019.
16 bodova

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA I TEME:

1. DAN

 DON, tehničke specifikacije i norme, jamstva, sposobnosti i kriterij za ENP

         8:30 – 9:00          

  Registracija polaznika

9:00 – 12:00

 

 

 

   Aktualni sat – novosti u području javne nabave

   DON – Dokumentacija o nabavi

  • Tehničke specifikacije i norme
  • Sposobnost gospodarskog subjekta - Kriteriji za odabir
  • Oslanjanje na drugog gospodarskog subjekta
  • Ogledni primjer DON

 Interaktivno predavanje, ogledni primjeri dokumentacije, pitanja i odgovori

12:00 – 13:00

  Lagani obrok  (Light meal) i osvježenje

 

13:00 – 16:00

   DON – Dokumentacija o nabavi

  • Kriteriji za odabir ponude -ENP i primjeri formula bodovanja
  • Dobra praksa
    • Ogledni primjer

     Sklapanje ugovora o javnoj nabavi i razna jamstva

  • Obvezna jamstva pri nabavi robe, radova i usluga
  • Kad moramo naplatiti jamstvo?

     Interaktivno predavanje, ogledni primjer ENP, pitanja i odgovori  

Predavači:

   Karmen Meić (Grad Varaždin)  

   Alenka Poljičak ( APPA)

       2. dan       Dokumentacija o nabavi za radove, ugovaranje i izmjene ugovora tijekom njegova trajanja
8:30 – 9:00 Registracija polaznika

9:00 – 12:00

 

Pauza za kavu tijekom predavanja

Dokumentacija o nabavi – ogledni primjer za nabavu radova

 

  • Kriteriji za odabir gospodarskog subjekta

  • Kriteriji za odabir ponude

  • Oslanjanje na druge gospodarske subjekte

  • Zajednica ponuditelja i uloga pojedinačnih članova

 Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

 

12:00 – 13:00    Osvježenje i light meal (lagani obrok)
13:00 – 16:00

Ugovor o javnoj nabavi radova - ogledni primjer

  • Obvezni elementi ugovora sukladno novim zakonskim izmjenama

    Izmjene ugovora tijekom njegova trajanja

  • Da li je moguće povećati ugovorenu vrijednost i koliko?
  • Prilozi
Predavači:

     Nedjeljko Kegalj, dipl.iur

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri dokumenata i obrazaca za jednostavnu nabavu – elektronički dokument
  • Radni pribor
  • Lagani obrok  (Light meal) i osvježenje
  • Besplatan parking
  • Besplatno savjetovanje

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr