Datum održavanja:
Srijeda, 05.06.2024.  -  Petak, 07.06.2024.
Mjesto održavanja:
Amadria Park Hotel Ivan, Hoteli Solaris,
ŠIBENIK
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Ljetna škola javne i jednostavne nabave u Šibeniku - 20 bodova

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 20 sati (20 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije.

Smještaj za jedno ili više dana možete rezervirati OVDJE.

RASPORED PREDAVANJA

1. dan - 05. lipnja

Aktualnosti u svezi izrade i objave Dokumentacije o nabavi i ESPD zahtjeva na novoj platformi EOJN -  interaktivna radionica u Šibeniku  4 boda

12:55 – 13:00

   Registracija polaznika  (Ograničeni broj polaznika)                                                   

13:00 – 14:30

 

       Dokumentacija o nabavi 

  • Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi na novom EOJN
  • ostali dokumenti koji se učitavaju na EOJN
  • vježba

      Ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP

  • Povezivanje kriterija sa predmetom nabave i načini bodovanja
  • rokovi u pripremi i provedbi postupka javne nabave
  • vježba

    Interaktivno predavanje, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

14:30 – 14:45

    Pauza 

 

14:45 – 16:15

       Europska standardna dokumentacija o nabavi - ESPD zahtjev

  • izrada ESPD zahtjeva i usklađivanje sa Dokumentacijom o nabavi
  • vježba

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

2. dan - 06. lipnja

Dinamički sustav nabave sa pripremom Dokumentacije o nabavi za 1. i 2. fazu -  interaktivna radionica u Šibeniku 8 bodova

9:30 – 12:45

pauza

11:00 - 11:15

     Ograničeni postupak javne nabave vs Otvoreni postupak

  • ograničeni postupak vs otvoreni postupak javne nabave
  • primjena tehnike DSN - nova tehnika u EU         

     Dinamički sustav javne nabave - stalna raspoloživost dobavljača

  • Dinamički sustav vs. Okvirni sporazum
  • Priprema dinamičkog sustava nabave
  • Uspostava DSN - 1. faza 
    • Dokumentacija o nabavi za uspostavu Dinamičkog sustava nabave
      • Što definirati u 1. fazi DSN?

      Poziv na dostavu ponuda - 2. faza

  • Dokumentacija o nabavi - poziv na dostavu ponuda 
  • Sklapanje ugovora u okviru DSN
  • Izjavljivanje žalbe
  • Prednosti DSN

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:45 – 13:45    Pauza za ručak
13:45 – 16:45

    Tijek dinamičkog sustava javne nabave na EOJN

  • Uspostavljanje DSN - 1. faza
    • Ogledni primjer objave o nadmetanju na EOJN
  • Provedba postupka nabave dostavom poziva za dostavu ponuda svim gospodarskim subjektima u DSN - 2. faza
    • Ogledni primjer mini nadmetanja na EOJN 

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

3. dan - 07. lipnja

Prekršajna odgovornost naručitelja i povjerenstva, Provedba jednostavne nabave, plan i registar za jednostavnu nabavu - interaktivna radionica u Šibeniku - 8 bodova

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

      Prekršajna odgovornost naručitelja i povjerenstva

  • Uloga članova povjerenstva u pripremi i provedbi postupaka nabave
  • Odgovornost čelnika naručitelja
  • Tko je odgovorniji za provedbu Zakona o javnoj nabavi - čelnik ili članovi stručnog povjerenstva?

    Plan i registar ugovora i narudžbenica za jednostavnu nabavu

  • Zakonski okvir za planiranje i registar u jednostavnoj nabavi
  • vježba

     Dokumentacija o nabavi 

  • ogledni primjer dokumentacije i obrazaca u jednostavnoj nabavi
  • check lista za praćenje aktivnosti 
  • vježba

   Interaktivno predavanje, ogledni primjer DON za jednostavnu nabavu, pitanja i odgovori

12:15 – 13:00    Pauza za ručak
13:00 – 16:00

   Zapisnici za jednostavnu nabavu

  • Zapisnik o zaprimanju, pregledu i ocjeni ponuda
  • vježba

   Interaktivno predavanje, ogledni primjeri zapisnika, pitanja i odgovori

*moguće je odabrati i prijaviti pojedinačnu edukaciju, a za pojedinačnu prijavu kliknite na željeni naslov edukacije

Smještaj za jedno ili više dana možete rezervirati OVDJE

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 20 bodova ( za specijaliste javne nabave)
  • Materijali predavača
  • interaktivna radionica - sa vježbama
  • savjetovanje sa predavačima
  • tiskani primjerak Zakona o javnoj nabavi i podzakonskih propisa
  • Ogledni primjer Dokumentacije o nabavi i ESPD zahtjeva i ESPD odgovora za otvoreni postupk
  • Ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda za otvoreni postupak
  • Ogledni primjer Dokumentacije o nabavi za 1. i 2. fazu Dinamičkog sustava nabave
  • Ogledni primjer Dokumentacije za jednostavnu nabavu
  • ogledni primjer check liste za jednostavnu nabavu
  • ogledni primjer Zapisnika o zaprimanju, pregledu i ocjeni ponuda za jednostavnu nabavu
  • coffe break i osvježavajuća pića
  • ručak

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
440,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.