Datum održavanja:
Petak, 28.05.2021.
Mjesto održavanja:

WEBINAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Aktualnosti, interni akt za jednostavnu nabavu, jednostavna nabava za EU projekte, upravljanje ugovorom o javnoj nabavi, izmjene i raskidi WEBINAR 8 bodova

Redovito usavršavanje - 8 bodova

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima - stručnjacima  javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave i EU projektima

 

RASPORED PREDAVANJA

                             8:45 - 9:00    Registracija polaznika

9:00 - 11:30  

pauza

10:30 - 10:45

          Aktualnosti u javnoj nabavi

          Interni akt za jednostavnu nabavu

  • Postupci i načini za jednostavnu nabavu sa vrijednosnim pragovima
  • Vrijednosni pragovi za jednostavnu nabavu
  • ogledni primjer internog akta

    Interaktivna radionica, ogledni primjer internog akta, pitanja i odgovori

11:30 - 12:15

       Priprema i objava postupka na EOJN

  • ogledni primjer rada u EOJN

12:30 – 13:00

   Pauza     

 

13:00 – 16:00

 

pauza

14:30 - 14:45

      Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora  - dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 – obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 – članci 315 .do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Aneksi ugovoru i obvezne obavijesti u EOJN
  • Raskid ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, nedostaci u realizacij, ograničenje količinai)
  • Jamstva pri ugovaranju nabave roba i usluga

    Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  • izmjena ugovora i dopuna jamstava

 Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

Predavači:

     Karmen Meić (Grad Varaždin), Alenka Poljičak (APPA)

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova za specijaliste javne nabave sa certifikatom
  • uvjerenje o usavršavanju za ostale sudionike
  • ogledni primjer internog akta
  • ePrezentacije predavača
  • savjetovanje tijekom predavanja

 

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega će na vaš mail stići ponuda automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!

 
PRIJAVNICA
998,00 kn