Datum održavanja:
Četvrtak, 02.10.2025.
Mjesto održavanja:
Falkensteiner Club Funimation Borik, Majstora Radovana 7,
ZADAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Usklađivanje sa NIS2 direktivom i kibernetička sigurnost u kontekstu javne nabave, GDPR i tajnost podataka u javnoj nabavi  - ZADAR 8  bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN  154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 8 sati (8 bodova).

 

Usavršavanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka sa i bez certifikata
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

Usklađivanje sa NIS2 direktivom i kibernetička sigurnost u kontekstu javne nabave, GDPR i tajnost podataka u javnoj nabavi  - ZADAR 8  bodova

Evidencijski broj nabave: 2025 - 0

08:45 – 09:00

   Registracija sudionika                                

9:00 - 12:15

 

Pauza

10.30 - 10.45

       Pravni okvir zaštite osobnih podataka u javnoj nabavi

  • Posebnosti obrade osobnih podataka u javnom sektoru
  • Naručitelj kao voditelj obrade
  • Odredbe ZJN-a koje se odnose na zaštitu osobnih podataka
  • Kako se GDPR i ZJN presijecaju – praktični slučajevi iz nabave (EOJN, CV, OIB, izjave, odluke)

       GDPR – Sigurnost obrade - članak 32. uredbe

  • Primjeri: kontrola pristupa, enkripcija, logiranje, segmentacija
  • Kada i kako ih dokumentirati?
  • Kako naručitelj postavlja sigurnosne zahtjeve u dokumentaciji o nabavi (čl. 54. ZJN)
  • Ugovorne klauzule o zaštiti podataka i sigurnosti – što tražiti od ponuditelja?
  • DPIA i tehnički aspekti kod nabave informatičkih sustava i usluga

      Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

     Pauza

13:00 – 16:00

 

           EU NIS2 direktiva - EU 2022/2555 (Network and Information Security Directive)     

  • Što je kibernetička sigurnost (vs. informacijska sigurnost)
  • Prijetnje i napadi u javnom sektoru (primjeri iz Hrvatske)
  • NIS2 direktiva i obveze javnih tijela
  • Upravljanje incidentima: što ako dođe do curenja osobnih podataka iz nabavne dokumentacije?
  • Simulacija: izrada sigurnosnih uvjeta za natječaj IT usluga
  • Vježba: analiza lažnog ugovora s lošim sigurnosnim klauzulama
  • Pitanja vezana uz praktičnu primjenu GDPR-a i sigurnosti u nabavi
  • Primjeri iz ustanova sudionika
  • Pitanja i odgovori: Što učiniti kada ponuditelj traži povlačenje osobnih podataka iz već objavljene odluke?

 Interaktivna radionica, primjeri, pitanja i odgovori

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o  stručnom usavršavanju u području javne nabave - 8 boda za obnavljanje certifikata (za specijaliste javne nabave)
  • Materijali predavača
  • coffe break i osvježavajuča pića tijekom predavanja
  • ručak
  • besplatni parking
  • savjetovanje tijekom predavanja
 
Prijavite se odmah, popunite prijavnicu
 

Nakon popunjavanja prijavnice, ponuda stiže automatski na vaš mail.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam!

 
 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
199,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.