Datum održavanja:
Srijeda, 19.03.2025.  -  Petak, 21.03.2025.
Mjesto održavanja:

WEBINARI
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Trodnevni trening javne nabave u ožujku - WEBINARI 24 boda

ONLINE edukacija

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi - 24 boda

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 24 sata (24 boda).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00    Registracija sudionika

1. dan - 19. ožujka

Od Dokumentacije o nabavi do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025-0016

 

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi

    Najnovija verzija EOJN - 1.10.

    Izrada Dokumentacije o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema novim zakonskim i podzakonskim propisima 
  • Ogledni primjer DON
  • Kriteriji i dokazi za odabir gospodarskih subjekata
  • Osnove za isključenje
  • Ocjena sposobnosti gospodarskih subjekata - primjeri
  • Rizici kod određivanja kriterija tehničke sposobnosti - reference 
  • Kriteriji i dokazi za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
  • ogledni primjeri

   Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza

12:45 - 16:00

pauza od 14.15 do 14.30

    Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti prema novim zakonskim izmjenama 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka

    Interaktivna radionica, ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju, pitanja i odgovori

2. dan - 20. ožujka

Izmjene ugovora o javnoj nabavi, aneksi i raskidi sukladno ZJN 2016 i ZOO te poništenje postupaka - WEBINAR 8 bodova

 Evidencijski broj programa: 2025 - 0017

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

   Dodjela i izvršavanje ugovora o javnoj nabavi 

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi 
  • Obveze po ZJN 2016
  • Jamstva u ugovaranju 
  • Naplata jamstava
    Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

12:15 – 12:45

   Pauza

12:45 - 15:45

 

    Aneksi i raskidi ugovora o javnoj nabavi prema Zakonu o obveznim odnosima

  • Izmjene ugovora sukladno ZJN 2016 i Zakonu o obveznim odnosima
    • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
    • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
    • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
    • Značajne izmjene cijena i utjecaj na ugovore - što su mogućnosti naručitelja?
    • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
    • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
    • Izmjene ugovora uslijed nepredvidih okolnosti - na zahtjev dobavljača ili zbog okolnosti sa strane naručitelja
  • Ograničenja u izvršenju ugovora
  • Preduvjeti za aneksiranje ugovora o javnoj nabavi
  • Raskidi ugovora
  • Jamstva

    Poništenje postupaka javne nabave prije i nakon dostave ponuda

      Interaktivna radionica, pitanja i diskusija

3. dan - 21. ožujka

Javna nabava uz kriterije zelene javne nabave - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0076

9:00 – 12:15

pauza od

10:30 do 10:45

    Zakonodavni i strateški okvir za provedbu javne nabave uz kriterije zelene javne nabave   

    European Grean Deal (EGD) - Europski zeleni plan

    Strategija energetskog razvoja Republike Hrvatske do 2030. s pogledom na 2050. godinu (NN 25/20)

    Hrvatski nacionalni okvir - Odluka o provedbi zelene javne nabave za sljedeće predmet nabave: 

  • električna energija
  • uredski papir
  • papirna konfekcija
  • sredstva za čišćenje i higijenu
  • usluga čišćenja prostorija
  • računala i računalna oprema
  • toneri i tinte
  • proizvodi od tiskanog papira, proizvodi od papira za pisanje i papirnate vrećice
  • promotivni materijali
  • oprema za snimanje, obradu i prikaz slike i televizori
  • klima uređaji
  • svjetiljke i električne žarulje
  • vozila za cestovni promet
  • pneumatici za motorna vozila
  • namještaj i građevinska stolarija i ostali građevinski elementi od drva
  • prehrana i catering
  • odjeću

    Pravilnik o zahtjevima energetske učinkovitosti proizvoda povezanih s energijom u postupcima javne nabave     

    Ekološki uvjeti (zelena javna nabava) u Dokumentaciji o nabavi 

  • tehničke specifikacije
  • kriterij za odabir ponude
  • uvjeti ugovaranja

 Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45     Pauza
12:45 - 15:45

     EU Green Public Procurement (EU GPP)

     Praktični vodič za uporabu EU Ecolabel u zelenoj javnoj nabavi

  • EKO oznake u tehničkim specifikacijama
  • Trošak životnog vijeka u određivanju kriterija za odabir ENP
  • Modeli za izračun uštede ugljikova dioksida
  • Primjeri dobre prakse 
  • Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom stručnom usavršavanju u području javne nabave – 24 boda (za specijaliste javne nabave)
  • Prezentacijski materijal predavača
  • ogledni primjer DON
  • ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju
  • konzultacije za stručnjacima tijekom predavanja

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
440,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.