Datum održavanja:
Četvrtak, 23.01.2025.  -  Petak, 24.01.2025.
Mjesto održavanja:

WEBINARI
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Dvodnevni online trening javne nabave u siječnju - WEBINARI 16 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije odabirom na željeni naslov

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija polaznika                                           

1. dan - 23. siječnja

Priprema i provedba postupka javne nabave - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024-0446

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

    Aktualnosti u javnoj nabavi

    Najnovija verzija EOJN 

    Uloga članova stručnog povjerenstva u pripremi i provedbi postupaka nabave

  • Odgovornost čelnika naručitelja
  • Tko je odgovorniji za provedbu Zakona o javnoj nabavi - čelnik ili članovi stručnog povjerenstva?
  • Uloga stručnog povjerenstva u pripremi tehničkih specifikacija

    Izrada Dokumentacije o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema novim zakonskim i podzakonskim propisima 
    • Ogledni primjer DON
  • Kriteriji i dokazi za odabir gospodarskih subjekata
    • Osnove za isključenje
    • Ocjena sposobnosti gospodarskih subjekata - primjeri
    • Rizici kod određivanja kriterija tehničke sposobnosti - reference 
  • Kriteriji i dokazi za odabir ekonomski najpovoljnije ponude
    • ogledni primjeri

      Bitni rokovi

  • Izmjena DON i produženje roka za dostavu ponuda - varijante

   Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Virtualna pauza
12:45  – 15:45

    Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti prema novim zakonskim izmjenama 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka

    Registar ugovora 

  • Objava obavijesti o dodjeli ugovora

    Interaktivna radionica, ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni te Odluke o odabiru / poništenju, pitanja i odgovori

2. dan - 24. siječnja

Javna nabava uz kriterije zelene javne nabave - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024-0447

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

   Zakonodavni i strateški okvir za provedbu javne nabave uz kriterije zelene javne nabave   

   European Grean Deal (EGD) - Europski zeleni plan

   Strategija energetskog razvoja Republike Hrvatske do 2030. s pogledom na 2050. godinu (NN 25/20)

   Hrvatski nacionalni okvir - Odluka o provedbi zelene javne nabave za sljedeće predmet nabave: 

  • električna energija
  • uredski papir
  • papirna konfekcija
  • sredstva za čišćenje i higijenu
  • usluga čišćenja prostorija
  • računala i računalna oprema
  • toneri i tinte
  • proizvodi od tiskanog papira, proizvodi od papira za pisanje i papirnate vrećice
  • promotivni materijali
  • oprema za snimanje, obradu i prikaz slike i televizori
  • klima uređaji
  • svjetiljke i električne žarulje
  • vozila za cestovni promet
  • pneumatici za motorna vozila
  • namještaj i građevinska stolarija i ostali građevinski elementi od drva
  • prehrana i catering
  • odjeću

   Pravilnik o zahtjevima energetske učinkovitosti proizvoda povezanih s energijom u postupcima javne nabave     

   Ekološki uvjeti (zelena javna nabava) u Dokumentaciji o nabavi 

  • tehničke specifikacije
  • kriterij za odabir ponude
  • uvjeti ugovaranja

 Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza 
12:45  – 15:45

     EU Green Public Procurement (EU GPP)

     Praktični vodič za uporabu EU Ecolabel u zelenoj javnoj nabavi

  • EKO oznake u tehničkim specifikacijama
  • Trošak životnog vijeka u određivanju kriterija za odabir ENP
  • Modeli za izračun uštede ugljikova dioksida
  • Primjeri dobre prakse 
  • Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova ( za obnavljanje certifikata za specijaliste javne nabave)
  • Materijali predavača
  • Savjetovanje tijekom radionice

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
288,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.