28. 02. 2019.
NOVO - Postupanje korisnika središnje nabave II

EOJN UPUTE za korisnike središnje nabave

U bazi znanja u Elektroničkom oglasniku objavljeno je niz novih uputa u svezi rada naručitelja - korisnika središnje nabave, dakle onih naručitelja koji imaju ugovore sklopljene temeljem Okvirnih sporazuma koje je ugovorilo središnje tijelo za javnu nabavu (Središnji državni ured ili neko drugo središnje tijelo koje provodi zajedničku nabavu  - gradovi, županije i sl.).

Linkovi za neke od istih su dani u nastavku:

1.   Središnja/Zajednička javna nabava – prijenos prava na korisnike OS za sklapanje ugovora

https://help.nn.hr/support/solutions/articles/12000053948-sredi%C5%A1nja-zajedni%C4%8Dka-javna-nabava-prijenos-prava-na-korisnike-os-za-sklapanje-ugovora 

2.   Uputa za korisnike koji će provoditi postupke sklapanja ugovora temeljem okvirnog sporazuma koje je provelo središnje tijelo

https://help.nn.hr/support/solutions/articles/12000053228-uputa-za-korisnike-koji-%C4%87e-provoditi-postupke-sklapanja-ugovora-temeljem-okvirnog-sporazuma-koje-je-p

Teme koje su važne za korisnike središnje nabave obrađene su na našoj radionici:

EOJN novosti, obvezna izvješća i objave naručitelja, Okvirni sporazumi i središnja nabava - 13. ožujka ZAGREB

Više možete pročitati u našoj besplatnoj publikaciji:

BESPLATNA PUBLIKACIJA O POSTUPANJU KORISNIKA SREDIŠNJE NABAVE II

 

Ostale zanimljive i obvezne informacije možete čuti na našim radionicama u Zagrebu, Zadru i Splitu:

Registar ugovora i okvirnih sporazuma, jednostavna nabava, interni akt, dokumenti i obrasci u pripremi i provedbi jednostavne nabave  Zagreb 12.03.

Predavači: Loreta Zdrilić (KBC Sestre Milosrdnice), mr. Alenka Poljičak (APPA)

EOJN novosti, obvezna izvješća i objave naručitelja, Okvirni sporazumi i središnja nabava Zagreb 13.03.

Predavači: Ostap Graljuk (Narodne novine EOJN), Zoran Turuk (Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastruktrure), mr. Alenka Poljičak (APPA)

Mjesto održavanja: Centar 2000, Radnička 39, Zagreb

 

Registar ugovora i okvirnih sporazuma, jednostavna nabava, interni akt, dokumenti i obrasci u pripremi i provedbi jednostavne nabave  Zadar 26.03.

Mjesto održavanja: Hotel Club Funimation Borik, Majstora Radovana 7, Dvorana Bura, ZADAR

 

Registar ugovora i okvirnih sporazuma, jednostavna nabava, interni akt, dokumenti i obrasci u pripremi i provedbi jednostavne nabave  Split 27.03.

Mjesto održavanja: Sveučilišna knjižnica u Splitu, Ruđera Boškovića 31, SPLIT

 

U slučaju hitne potrebe za objavljivanje plana nabave i registra ugovora za 2018. godinu, možete nas kontaktirati putem naše kontakt forme OVDJE.

U mogućnosti smo vam ponuditi brzu i povoljnu uslugu izrade i objavljivanja plana nabave i registra ugovora, kako bi se čim prije uskladili sa Zakonom i izbjegli eventualne visoke prekršajne kazne.

Zahvaljujemo na povjerenju!

Vidimo se!

***

 
  Novosti - Sve