07. 02. 2019.
NOVO - Postupanje korisnika središnje nabave

Središnji državni ured za središnju javnu nabavu, kao centralni naručitelj, priprema i provodi postupke nabave i sklapa okvirne sporazume za korisnike središnje nabave.

Temeljem sklopljenih okvirnih sporazuma, postoji obveza vođenja registra ugovora i okvirnih sporazuma i praćenja izvršenja proizlaze iz odredaba članka 28. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16).

Novost se odnosi na postupanje korisnika središnje nabave:

Izvršenje po okvirnim sporazumima pratiti će sami korisnici središnje nabave putem Elektroničkog oglasnika javne nabave.   
 

U cilju:

  • unapređenja praćenja izvršavanja sklopljenih okvirnih sporazuma te radi
  • jednostavnije dostave i razmjene podataka o izvršavanju pojedinačnih ugovora od strane obveznika središnje javne nabave,

korisnici središnje javne nabave koje provodi Središnji državni ured za središnju javnu nabavu, preuzeti će ulogu sklapanja ugovora kojima će se realizirati okvirni sporazumi za nabavu.

Pri tome je obveza korisnika središnje nabave imenovati dvije ovlaštene osobe za komunikaciju sa Središnjim državnim uredom.

Ovlaštene osobe javnog naručitelja registrirati će se kao “Korisnik OS” u EOJN portalu naručitelja.

Više možete pročitati u našoj besplatnoj publikaciji:

BESPLATNA PUBLIKACIJA O POSTUPANJU KORISNIKA SREDIŠNJE NABAVE

Najnovije informacije možete čuti na našim radionicama:

EOJN novosti za zajedničku nabavu, izradu Plana nabave i Registra ugovora i okvirnih sporazuma, Okvirni sporazumi i realizacija, Zajednička nabava Zagreb 15.02.

Predavač: Nikolina Žužić (Središnji državni ured za središnju javnu nabavu), mr.Alenka Poljičak (APPA)

Registar ugovora i okvirnih sporazuma, jednostavna nabava, interni akt, dokumenti i obrasci u pripremi i provedbi jednostavne nabave  Zagreb 12.03.

Predavači: Loreta Zdrilić (KBC Sestre Milosrdnice), mr. Alenka Poljičak (APPA)

EOJN novosti, obvezna izvješća i objave naručitelja, Okvirni sporazumi i središnja nabava Zagreb 13.03.

Predavači: Ostap Graljuk (Narodne novine EOJN), Zoran Turuk (Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastruktrure), mr. Alenka Poljičak (APPA)

Mjesto održavanja: Centar 2000, Radnička 39, Zagreb

 

Registar ugovora i okvirnih sporazuma, jednostavna nabava, interni akt, dokumenti i obrasci u pripremi i provedbi jednostavne nabave  Zadar 26.03.

Mjesto održavanja: Hotel Club Funimation Borik, Majstora Radovana 7, Dvorana Bura, ZADAR

 

Registar ugovora i okvirnih sporazuma, jednostavna nabava, interni akt, dokumenti i obrasci u pripremi i provedbi jednostavne nabave  Split 27.03.

Mjesto održavanja: Sveučilišna knjižnica u Splitu, Ruđera Boškovića 31, SPLIT

 

U slučaju hitne potrebe za objavljivanje plana nabave i registra ugovora za 2018. godinu, možete nas kontaktirati putem naše kontakt forme OVDJE.

U mogućnosti smo vam ponuditi brzu i povoljnu uslugu izrade i objavljivanja plana nabave i registra ugovora, kako bi se čim prije uskladili sa Zakonom i izbjegli eventualne visoke prekršajne kazne.

Zahvaljujemo na povjerenju!

Vidimo se!

***

 
  Novosti - Sve