Datum održavanja:
Srijeda, 21.10.2020.
Mjesto održavanja:

WEBINAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Dokumentacija o nabavi i upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga - WEBINAR 8 bodova

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA

8:30 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

  DOKUMENTACIJA O NABAVI

  • Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
  • Kako izbjeći žalbe na dokumentaciju
  • Rješenja DKOM u fazi objave i ispravaka Dokumentacije o nabavi
  • Tehničke specifikacije za robe, usluge i radove i jednakovrijednost
  • Formuliranje tehničkih specifikacija
  • Gdje pronaći norme?
  • Kriterij jednakovrijednosti i dokazivanje jednakovrijednosti
  • Može li se primijeniti odredba članka 293. ZJN 2016 u odnosu na jednakovrijednost?
    • ogledni primjer Dokumentacije

   UGOVOR O JAVNOJ NABAVI ROBA I USLUGA

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi roba i usluga
    • Ogledni primjer ugovora o nabavi roba i usluga 

    Interaktivno predavanje, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 13:00

  Pauza

 

13:00 – 16:00

   UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI ROBA I USLUGA

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora  - dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 – obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 – članci 315 .do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Aneksi ugovoru i obvezne obavijesti u EOJN
  • Raskid ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, nedostaci u realizacij, ograničenje količinai)
  • Jamstva pri ugovaranju nabave roba i usluga

  Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka

  • izmjena ugovora i dopuna jamstava

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

  Karmen Meić (Grad Varaždin), Nada Gunjača (Grad Rijeka)

 

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • elektronički Prezentacijski materijal predavača
  • Ogledni primjer Dokumentacije o nabavi za robe i usluge
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi roba i usluga

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr