Datum održavanja:
Srijeda, 22.04.2020.  -  Petak, 24.04.2020.
Mjesto održavanja:
ONLINE edukacije uživo
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
TRODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 22. do 24. travnja - ONLINE

ONLINE edukacija uživo

Redovito usavršavanja u javnoj nabavi - 16 bodova

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 24 sata (24 boda).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Raspored predavanja

1. dan - Tehničke specifikacije, Kriterij za odabir gospodarskog subjekta, Kriterij za odabir ENP i zelena javna nabava

8:30 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

9:00 – 12:15

Pauza od 10:30 - 10:45

  TEHNIČKE SPECIFIKACIJE

  • Određivanje tehničkih specifikacija predmeta nabave
  • Kriterij jednakovrijednost i dokazivanje jednakovrijednosti
  • Gdje pronaći norme?
  • Može li se primijeniti odredba članka 293. ZJN 2016 u odnosu na jednakovrijednost?

  Kriterij za odabir gospodarskog subjekta

  • obvezne i fakultativne osnove za isključenje
  • Kriteriji sposobnosti
  • eESPD i dokazivanje tijekom postupka
  • uloga nositelja ponude i ostalih sudionika ponude - članova zajednice i podugovaratelja

   Kriterij za odabir ekonomski najpovoljnije ponude - ENP

  • povezanost kriterija za odabir ponude sa predmetom nabave i uvjetima za realizaciju ugovora
  • kriteriji kvalitete i formule za bodovanje
  • kriteriji za odabir ENP kod roba, usluga i radova

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

  12:15 - 13:00  PAUZA
13:00 - 16:00

  ZELENA JAVNA NABAVA - GREEN PUBLIC PROCUREMENT - GPP

  • Ocjena nositelja i ostalih sudionika ponude s aspekta zelene javne nabave
  • zelena javna nabava za robe, usluge i radove
  • isključenje ponuditelja zbog kršenja propisa o zaštiti okoliša
  • Kriteriji za EU GPP

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

 2. dan -

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga

9:00 – 12:15

 

 

  UGOVOR O JAVNOJ NABAVI ROBA I USLUGA

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi roba i usluga (jednostavan primjer)

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 - 13:00   Pauza za ručak
13:00 - 16:00

 UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI ROBA I USLUGA

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora- dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 - obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 - članci 316. do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, zamjena podugovaratelja, nedostaci u realizaciji)
  • Jamstva u ugovoranju
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

3. dan:

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova

8:30 – 9:00   Registracija polaznika      

9:00 – 12:15

 

pauza od

10:30 - 10:45

  UGOVOR O JAVNOJ NABAVI RADOVA
  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi radova
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 – 13:00   Pauza
13:00 – 16:00   UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI RADOVA
  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Obveze po ZJN 2016
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o građenju
  • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
  • Jamstva u ugovoranju radova
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

Predavači:

  Nada Gunjača (Grad Rijeka)

  Karmen Meić (Grad Varaždin)

  Zoran Turuk (Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture)

 

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova
  • ePrezentacija
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi roba i usluga
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!

 
PRIJAVNICA
2.997,00 kn
 
 
  • 10% popusta za višednevne edukacije