Datum održavanja:
Petak, 24.03.2023.
Mjesto održavanja:

WEBINAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi i pravna zaštita za ponuditelje i naručitelje  -  WEBINAR 8 bodova

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija polaznika              

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

   Pravna zaštita za naručitelje i ponuditelje  

   eŽalba prema novim izmjenama ZJN 2016 - za naručitelje i ponuditelje

  • izmjene Pravilnika o eŽalbi
  • dostava eŽalbe
  • postupanje naručitelja u slučaju žalbe na Dokumentaciju o nabavi
    • sa zaustavljanjem postupka
    • bez zaustavljanja postupka
  • pravni interes za žalbu

    Vodič kroz presude  VUS i DKOM rješenja

  • greške u području kriterija za odabir gospodarskog subjekta (obvezne osnove za isključenje - nekažnjavanje i porezni dug)
  • osnove za isključenje za podugovaratelje
  • neobvezne osnove za isključenje - prethodno sudjelovanje u pripremi postupka, lažno prikrivanje činjenica
  • isključenja - uvid u registar stvarnih vlasnika
  • zamjena gospodarskih subjekata i stručnjaka
  • tehničke i stručne sposobnosti - minimalna razina, sposobnost za slične usluge, zamjena i/ ili dopuna referenci
  • pregovaranje tijekom pregleda i ocjene ponuda
  • niske ponude, jamstva za ozbiljnost ponude
  • ažurirani popratni dokumenti 
  • osnovanost poništenja postupka 

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori    

12:15 – 12:45

  Pauza 

 

12:45 – 15:45

   Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi 

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi 
  • Obveze po ZJN 2016
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Značajne izmjene cijena i utjecaj na ugovore - što su mogućnosti naručitelja?
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
  • Jamstva u ugovaranju 
  • Naplata jamstava

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova ( za specijaliste javne nabave)
  • materijali predavača
  • Savjetovanje tijekom radionice
  • ogledni primjer postupanja naručitelja u slučaju eŽalbe na DON (sa i bez zaustavljanja postupka)

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!

 
Trenutno nema drugih termina.
 
PRIJAVNICA
133,00 €
 
1.002,09 kn
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.