Datum održavanja:
Petak, 08.11.2024.
Mjesto održavanja:
Zagrebtower, Radnička cesta 80,
ZAGREB
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Nabava IT usluga, održavanja, savjetovanja, nadogradnje i razvoja programske opreme (softvera), Opće upravljanje nabavom – primjena pravila uredskog poslovanja na postupke nabave - ZAGREB 8 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

Nabava IT usluga, održavanja, savjetovanja, nadogradnje i razvoja programske opreme (softvera), Opće upravljanje nabavom – primjena pravila uredskog poslovanja na postupke nabave - ZAGREB 8 bodova

Evidencijski broj programa - 2024 - 0360

8:45 – 9:00

   Registracija polaznika  (Ograničeni broj polaznika)                                                   

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Nabava IT usluga

     Zakonodavni okvir za nabavu IT i digitalnih usluga

  • IT usluge – specifičnosti javne nabave
  • Zakonski okvir za javnu nabavu IT usluga (ako postoje neki zakoni kojih se naručitelj ili ponuditelj moraju pridržavati potrebno ih je spomenuti)

   Priprema i provedba postupka za nabavu IT usluga

  • Prvo značajno pitanje - Što naručitelj treba i kako to opisati?
  • Određivanje predmeta nabave
  • Postupci javne nabave za IT usluge
  • Kakve se  tehnologije traže, a kakve se mogu dobiti?
  • Licence na tržištu IT usluga
  • Postupci primjenjivi za nabavu IT usluga
  • Određivanje kriterija za odabir GS
  • Kriteriji za odabir ENP
  • Oslanjanje na fizičku osobu
  • Jamstva na aplikativne sustave
  • Ugovorne kazne za kašnjenja po satu

      Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

12:15 – 13:00    Pauza za ručak
13:00  – 16:00

      Zakonodavni okvir javne nabave i uredskog poslovanja

  • Nova Uredba o uredskom poslovanju
  • Izmjene i dopune  Zakona o općem uredskom postupku
  • Izmjena i dopuna Zakona o upravnim sporovima
  • Naputak o brojčanim oznakama pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja   

      Opće upravljanje javnom nabavom 

  • Opće odredbe Uredbe o uredskom poslovanju 
  • Evidencija dokumenata u svezi postupaka javne nabave
  • Povezivanje EOJN RH  i SEUP
  • Primitak pošiljki s naglaskom na zaprimanje dijelova ponude za javna nadmetanja
  • Koji podaci se unose u upisnik o zaprimanju ponuda koja nisu dostavljanja sredstvima elektroničke komunikacije
  • Tehnička priprema akata u postupcima javne nabave

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom  stručnom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova ( za specijaliste javne nabave)
  • Materijali predavača
  • Coffe break i osvježavajuća pića
  • Ručak
  • Besplatni parking
  • Savjetovanje tijekom radionice

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

 
 
PRIJAVNICA
197,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.
 
Pogledajte druge termine