Datum održavanja:
Petak, 12.04.2019.
Mjesto održavanja:
Centar 2000 Radnička 39
Zagreb
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
 
Jednostavna nabava, obrasci i interni akt za jednostavnu nabavu, registar ugovora i središnja nabava
8 bodova
Redovito usavršavanje u području javne nabave - Zagreb 12. svibnja 2019.

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima
  • Specijalistima javne nabave
  • Svim službenicima u odjelu nabave
  • Svim službenicima koji su uključeni u pripremu, provedbu i realizaciju nabave
  • Ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Gospodarskim subjektima koji sudjeluju ili žele sudjelovati u nadmetanjima javne nabave
  • Menadžerima koji donose odluke za izradu i predaju ponuda (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

Vrijeme održavanja

9:00 – 16:00

8:30 – 9:00

Registracija polaznika

9:00 - 12:00

pauza za kavu

tijekom predavanja

 

Aktualni sat – novosti u području javne nabave

Jednostavna nabava

  • Planiranje i priprema jednostavne nabave
  • Dokumenti i obrasci za pripremu i provedbu jednostavne nabave

Interni akt za jednostavnu nabavu

  • Postupci i načini za jednostavnu nabavu sa vrijednosnim pragovima

  Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:00 - 13:00

Pauza (lagani obrok - light meal)

13:00 - 16:00

Registar ugovora i okvirnih sporazuma

  • Ogledni primjeri registra ugovora i ažuriranja na EOJNIzrada i ažuriranje Registra ugovora na EOJN
  • Registar ugovora za jednostavnu nabavu

Središnja nabava

  • obveze Korisnika Okvirnih sporazuma (Korisnik OS)
  • ogledni primjer Tromjesečna objave ugovora temeljem Okvirnih sporazuma sklopljenih od središnjeg tijela

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

Predavači:

mr. Alenka Poljičak, dipl.oec. (APPA)

 

Kotizacija: 1099 kn + PDV

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri dokumentacije za pripremu jednostavne nabave, obrazaca i zapisnika
  • Radni pribor  
  • Light Meal (lagani obrok) i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • poklon iznenadjenja
  • Besplatno savjetovanje

Uplata i prijava:

Agencija APPA d.o.o., Mostarska 67, Šibenik, OIB 37357453647

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika


Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail:

info@edukacije-appa.hr

PRIJAVNICA

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.

 
Alenka Poljičak
 
Alenka Poljičak

Alenka Poljičak, magistra specijalist ekonomije, viši predavač u sustavu obrazovanja, interni ovlašteni revizor, ovlašteni trener javne nabave, u postupcima javne nabave sudjeluje od samih početaka javne nabave u Hrvatskoj, od 1997. sa donošenjem prvog zakona. Bogato radno iskustvo iz područja računovodstva i financija, strategije, organizacije i menadžmenta voli prenositi svima koji žele napredovati u svom poslu. Odgovornost ali i kreativnost osnove su njenih poslovnih karijera.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
p