Datum održavanja:
Srijeda, 10.02.2021.
Mjesto održavanja:

WEBINAR
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Postupci i uvjeti ugovaranja javne nabave za krizne situacije - WEBINAR 8 bodova

Redovito usavršavanje u javnoj nabavi - 8 bodova

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova).

 

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

 

RASPORED PREDAVANJA

8:30 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

   Pregovarački postupak bez prethodne objave - iznimna žurnost

  • preduvjeti za korištenje najmanje transparentnog postupka nabave
  • postupak bez rokova
  • izlaz iz situacije kad u otvorenom postupku nije dostavljena niti jedna ponuda niti jedna prikladna ponuda
  • procedura na EOJN

 

  • Natjecateljski postupak uz pregovore
  • izlaz iz situacije kad u prethodno provedenom otvorenom ili ograničenom postupku sve ponude bile nepravilne ili neprihvatljive
  • tijek i procedura postupka uz pregovore

 

  • Dinamički sustav javne nabave
  • Dinamički sustav vs. Okvirni sporazum
  • Priprema dinamičkog sustava nabave
  • Podjela predmeta nabave i izračun procijenjene vrijednosti
  • Provedba dinamičkog sustava nabave - ogledni primjer na EOJN
    • Prva faza – uspostava dinamičkog sustava nabave
    • Druga faza – sklapanje ugovora u okviru dinamičkog sustava nabave
    • Uspostava dinamičkog sustava od strane središnjeg tijela za nabavu
  • Rokovi za izjavljivanje žalbe u dinamičkom sustavu nabave

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

  12:15 - 13:00    Virtualna pauza
13:00 - 16:00

    Uvjeti za sklapanje ugovora o javnoj nabavi u kriznim situacijama

  • Izvršenje ugovora o javnoj nabavi

  • Izmjene ugovora sukladno ZJN 2016 i Zakonu o obveznim odnosima

  • Izmjene ugovora uslijed nepredvidih okolnosti - na zahtjev dobavljača ili zbog okolnosti sa strane naručitelja

  • Ograničenja u izvršenju ugovora

    Aneksi i raskidi ugovora o javnoj nabavi prema Zakonu o obveznim odnosima

  • Preduvjeti za aneksiranje ugovora o javnoj nabavi
  • Raskidi ugovora
  • Jamstva

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

Predavači:

     Karmen Meić (Grad Varaždin), Zoran Turuk (Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture), Alenka Poljičak (APPA)

 

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
  • ePrezentacije predavača
  • konzultacije sa predavačima

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!

 
Trenutno nema drugih termina.
 
PRIJAVNICA
998,00 kn