INTENZIVNI TRENING JAVNE NABAVE 16. do 18. veljače 2021. - WEBINARI
Utorak, 16.02.2021. - Četvrtak, 18.02.2021.

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 24 sata (24 boda).
Savjetovanje je namijenjeno:
- Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
- Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
- Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
- Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
- Službenicima u odjelu javne nabave i financija
- Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave
NAPOMENA: Svaki webinar se može odabrati i pojedinačno
RASPORED PREDAVANJA 1. dan Dokumentacija o nabavi, ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP, |
|
8:50 – 9:00 |
Registracija polaznika |
9:00 – 12:15 pauza 10:30 - 10:45 |
DOKUMENTACIJA O NABAVI
Ključni kriteriji za odabir gospodarskog subjekta i ENP
Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori |
12:15 – 13:00 |
Pauza |
13:00 – 16:15
pauza 14:30 - 14:45 |
Pregled i ocjena ponuda
Odluke u javnoj nabavi i završetak postupka
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori |
RASPORED PREDAVANJA - 2. dan |
|
8:50 – 9:00 |
Registracija polaznika |
9:00 - 12:15 pauza 10:30 - 10:45 |
Rješenja DKOM i Presude Visokog upravnog suda za javnu nabavu
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori |
12:15 - 13:00 | Pauza |
13:00 – 16:15
pauza 14:30 - 14:45 |
UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI
Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka
Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori |
RASPORED PREDAVANJA - 3. dan Dokumentacija o nabavi i Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova - WEBINAR 8 bodova |
|
8:30 – 9:00 |
Registracija polaznika |
9:00 - 12:15 pauza 10:30 - 10:45 |
DOKUMENTACIJA O NABAVI RADOVA
UGOVOR O JAVNOJ NABAVI RADOVA
Interaktivna radionica, ogledni primjer DON i ugovora, pitanja i odgovori, diskusija |
12:15 - 13:00 | pauza |
13:00 – 16:15
pauza 14:30 - 14:45 |
UPRAVLJANJE UGOVOROM O JAVNOJ NABAVI RADOVA
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori |
Predavači: | Karmen Meić (Grad Varaždin), Nada Gunjača (Grad Rijeka), Branka Filipović (konzultant), Alenka Poljičak (APPA), Zvonimir Jukić (DKOM), Ostap Graljuk (EOJN) |
NAPOMENA: Svaki webinar se može odabrati i pojedinačno
U kotizaciju je uključeno:
- Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 24 boda
- eSkripta sa prezentacijama predavača
- savjetovanje tijekom seminara
Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr