Datum održavanja:
Četvrtak, 27.02.2020.  -  Petak, 28.02.2020.
Mjesto održavanja:
Centar 2000, Radnička cesta 39
Zagreb
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 27. do 28. veljače 2020. - Zagreb
Redovito usavršavanje u području javne nabave

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa certifikatom
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu javne nabave i financija
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

  ZAGREB 27. veljače 2020. - 8 bodova

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga 

8:30 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

 

 

9:00 – 12:15

(pauza za kavu tijekom predavanja)

 

    Ugovor o javnoj nabavi roba i usluga

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi roba i usluga
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi roba i usluga (jednostavan primjer)

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori 

12:15 - 13:00

   Pauza za ručak

13:00 - 16:00

    Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi roba i usluga

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora- dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 - obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 - članci 316. do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, zamjena podugovaratelja, nedostaci u realizaciji)
  • Jamstva u ugovoranju
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

  ZAGREB 28. veljače 2020. - 8 bodova

Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova

9:00 - 12:15

 

     Ugovor o javnoj nabavi radova

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi radova
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor o javnoj nabavi radova - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 - 13:00   Pauza za ručak

13:00 - 16:00

 

    Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi radova

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Obveze po ZJN 2016
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o građenju
  • Primjeri (kašnjenje izvođača, zamjena podugovaratelja, nedostaci u izvođenju, uloga nadzora)
  • Jamstva u ugovoranju radova
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori 

Predavači:

  Karmen Meić (Grad Varaždin)
  Nada Gunjača (Grad Rijeka)
  Nedjeljko Kegalj (ŽUC Splitsko-dalmatinska županija)

 

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Radni pribor
  • Ogledni primjeri ugovora 
  • Coffe break i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Gratis ručak
  • Besplatni parking

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

 
p