Datum održavanja:
Četvrtak, 05.12.2019.  -  Petak, 06.12.2019.
Mjesto održavanja:
Hotel Bonavia, Dolac 4
Rijeka
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite
 
**DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 05. do 06. prosinca 2019.
**DVODNEVNI TRENING JAVNE NABAVE 05. do 06. prosinca 2019.
16 bodova

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA I TEME:

1. DAN

 Planiranje nabave i registar ugovora, jednostavna nabava i interni akti o javnoj nabavi

         8:30 – 9:00          

  Registracija polaznika

9:00 – 12:15

(pauza za kavu

10:30 – 10:45)

 

 

 

  • Planiranje nabave
  • Izrada Plana nabave za 2020.
  • Usklađivanje plana nabave sa Proračunom /Financijskim planom
  • Veza sa planom iz prethodne godine
  • Izrada, izmjena i objava na EOJN
    • Ogledni primjer plana nabave i izmjena u planu nabave
  • Registar ugovora
  • Izrada Registra ugovora na EOJN
  • Ažuriranje i tromjesečne objave objedinjenih nabava
    • Ogledni primjeri registra ugovora i ažuriranja

 

    Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:00 – 13:00

  Pauza za ručak

 

13:00 – 16:00

   

  • Jednostavna nabava i interni akt o javnoj i jednostavnoj nabavi
  • Može li se nabaviti određena marka u jednostavnoj nabavi?
  • Pregovaranje u jednostavnoj nabavi
  • Ogledni primjer internog akta za jednostavnu nabavu
  • Prekršajne odredbe
  • Provedba jednostavne nabave
  • Ogledni primjeri obrazaca za provedbu jednostavne nabave

 

  Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

Predavači:

   Nada Gunjača (Grad Rijeka)

   Karmen Meić (Grad Varaždin)

       2. dan      Javna nabava i EU projekti
8:30 – 9:00   Registracija polaznika

9:00 – 12:15

 

Pauza za kavu tijekom predavanja

  • Javna nabava – ključna aktivnost za uspjeh EU projekta
  • Priprema projekta i planiranje provedbe javne nabave za EU projekt
  • Specifičnosti Dokumentacije o nabavi za EU projekt
    • Ex ante kontrola postupka javne nabave
    • Ex post kontrola i financijske korekcije
    • Financijske korekcije i revizija u postupcima javne nabave sufinanciranih iz EZ fondova
    • Najčešće nepravilnosti koje se javljaju prilikom provjere provedbe ugovora o javnoj nabavi
    • Primjeri nepravilnosti po Smjernicama Europske komisije sa primjerima iz prakse
    • Pravila za Ne-obveznike zakona o javnoj nabavi  
12:00 – 13:00   Pauza za ručak
13:00 – 16:00
  • Praksa DKOM u EU projektima
    • Aktualna praksa za fazu pregleda i ocjene
    • Što naručitelj mora napraviti nakon rješenja DKOM
    • Jamstva i značajni rokovi
  • DKOM i Visoki upravni sud u žalbenim postupcima javne nabave
Predavači:

     Branka Filipović i Vlasta Linić (Rijeka 2020)

U kotizaciju je uključeno:

  • Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Radni pribor
  • Osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatno savjetovanje tijekom 12 mjeseci

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

 
PRIJAVNICA
1.700,00 kn