Check lista – od imenovanja stručnog povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - WEBINAR 8 bodova
Petak, 14.04.2023.

Usavršavanje u javnoj nabavi - 8 bodova
Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Sektora za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 8 sati (8 bodova).
Savjetovanje je namijenjeno:
- Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
- Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
- Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
- Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
- Službenicima u odjelu nabave – svih struka
- Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
- Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave bez obzira da li posjeduju certifikat za javnu nabavu
RASPORED PREDAVANJA |
|
8:55 – 9:00 |
Registracija sudionika |
9:00 – 12:15 pauza 10:30 - 10:45 |
Check lista - od imenovanja povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - 1. dio
Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori |
12:15 - 12:45 | Pauza |
12:45 - 15:45 pauza 14.30 - 14:45 |
Check lista - od imenovanja povjerenstva do sklapanja ugovora o javnoj nabavi - 2. dio
Interaktivna radionica, ogledni primjei,pitanja i odgovori |
U kotizaciju je uključeno:
- Uvjerenje o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova
- Prezentacija predavača
- ogledni primjeri odluka, obrazaca, chek liste za pripremu i provedbu postupka
- savjetovanje tijekom predavanja
Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu automatski.
Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr
Hvala!