Datum održavanja:
Petak, 06.06.2025.
Mjesto održavanja:
AMADRIA Park Šibenik,
ŠIBENIK
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Od projektiranja do ugovora o javnoj nabavi radova za naručitelje i izvođače - ŠIBENIK 8 bodova

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 8 sati (8 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima - ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa  i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave - svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

Od projektiranja do ugovora o javnoj nabavi radova za naručitelje i izvođače - ŠIBENIK 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024- 0479

8:45 – 9:00

  Registracija sudionika                                       

9:00 - 12:15

pauza od 10.30 do 10.45

    Priprema i provedba nabave usluge - projektanta, stručnog nadzora i voditelja projekta

  • Nabava projekta - da li je bolje spajati ili razdvojiti od nabave radova
  • Odgovornost projektanta prema hrvatskim propisima (ZJN, Zakon o građenju)
  • Projektantski nadzor - utjecaj na izvođenje radova
  • Stručni nadzor nad izvođenjem radova – ovlasti i odgovornosti
  • Projektant i nadzor kod FIDIC ugovora
  • Upravljanje projektom
  • Voditelj projekta gradnje
  • Ovlasti i odgovornosti za - neugovorene radove

   Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori 

12:15 - 12:45

    Pauza

12:45 - 15:45

   Priprema i provedba nabave radova - za naručitelje i izvođače

  • Propisi i vrste ugovora o građenju
  • Sudionici u gradnji i hijerarhija dokumenata koje je potrebno pripremiti prije uvođenja u posao
  • Posebnosti kod javne nabave radova
  • Prednosti i nedostaci ugovora "ključ u ruke" 
  • Sufinanciranje i kontrolna tijela

   Podrška za naručitelje 

  • Financijsko, pravno i tehničko savjetovanje u funkciji preveniranja rizika pri nabavi radova

 Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori 

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 8 bodova za specijaliste javne nabave
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Primjeri iz prakse
  • Coffe break i osvježavajuća pića
  • Ručak 
  • Savjetovanje tijekom i nakon predavanja

 

Smještaj možete rezervirati putem poveznice ovdje APPA Konferencija

Više detalja o AMADRIA Parku Šibenik pogledajte OVDJE

 

Molimo da popunite prijavnicu nakon čega ćete dobiti automatsku ponudu.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
PRIJAVNICA
210,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.