Datum održavanja:
Četvrtak, 12.06.2025.  -  Petak, 13.06.2025.
Mjesto održavanja:

WEBINARI
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Dvodnevni trening javne i jednostavne nabave u lipnju - WEBINARI 16 bodova

ONLINE edukacija uživo

Redovito stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 16 sati (16 bodova).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačnu edukaciju klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija polaznika                                                          

1. dan - 12. lipnja

Praktikum jednostavne nabave, planiranje i provedba postupka jednostavne nabave, Interni akt, Prekršajna odgovornost naručitelja i stručnog povjerenstva - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj nabave: 2025 - 0194

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Praktikum za jednostavnu nabavu

  • Zakonski okvir za jednostavnu nabavu
  • Primjena načela javne nabave u domeni jednostavne nabave
    • Načelo učinkovitosti i ekonomičnosti
    • Načelo tržišnog nadmetanja
    • Načelo transparentnosti
  • Prekršajne odredbe za područje jednostavne nabave

      Plan nabave na novoj platformi EOJN

  • zakonodavni okvir planiranja za jednostavnu nabavu
  • kako odrediti predmet nabave u jednostavnoj nabavi 
  • procjenjene vrijednosti predmeta nabave do 2.650,00 eura bez PDV-a 
  • izmjena plana nabave tijekom 2025. godine

     Registar ugovora na novoj platformi EOJN

  • zakonodavni okvir vođenja evidencije za ugovorenu jednostavnu nabavu
  • Izrada Registra ugovora o jednostavnoj nabavi na novoj platformi EOJN
  • ažuriranje Registra ugovora 

   Interaktivna radionica, ogledni primjeri na EOJN, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza
12:45 - 15:45

     Interni akt za jednostavnu nabavu

  • ogledni primjer internog akta

       Prekršajna odgovornost naručitelja i stručnog povjerenstva

      Uloga članova povjerenstva u pripremi i provedbi postupaka nabave

  • Odgovornost čelnika naručitelja
  • Tko je odgovorniji za provedbu Zakona o javnoj nabavi - čelnik ili članovi stručnog povjerenstva?
  • značajne prekršajne odredbe 

      Interaktivna radionica, ogledni primjer internog akta, pitanja i odgovori

2. dan - 13. lipnja

Provedba otvorenog postupka javne nabave, ugovaranje i izmjene ugovora o javnoj nabavi - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2025 - 0197

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

      Dokumentacija o nabavi - priprema i izmjene tijekom provedbe postupka

  • Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
  • Kako izraditi dobru dokumentaciju o nabavi
  • Rješenja DKOM u fazi objave i ispravaka Dokumentacije o nabavi
  • Tehničke specifikacije za robe, usluge i radove i jednakovrijednost
  • Formuliranje tehničkih specifikacija
  • Gdje pronaći norme?
  • Kriterij jednakovrijednosti i dokazivanje jednakovrijednosti
    • ogledni primjer Dokumentacije

     Pregled i ocjena ponuda 

  • Redoslijed provjere
  • Može li se primijeniti odredba članka 293. ZJN 2016 u odnosu na jednakovrijednost?
  • Mogućnost pojašnjenja i dopune ponuda sukladno Zakonu
  • pregled ESPD-a i ažuriranje dokazima
    • ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • praksa DKOM-a i VUS-a za fazu pregleda i ocjene ponuda

      Interaktivno predavanje, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45

  Pauza

 

12:45 - 15:45

     Ugovor o javnoj nabavi

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi 
    • Ogledni primjer ugovora o nabavi roba i usluga / radova

      Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi 

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora  - dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 – obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 – članci 315 .do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Aneksi ugovoru i obvezne obavijesti u EOJN
  • Raskid ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, nedostaci u realizacij, ograničenje količinai)
  • Jamstva pri ugovaranju nabave roba i usluga

     Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka

  • izmjena ugovora i dopuna jamstava

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri ugovora za robe, usluge i radove, pitanja i odgovori  

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom stručnom usavršavanju u području javne nabave – 16 bodova (za specijaliste javne nabave)
  • elektronički materijal predavača
  • Ogledni primjer Dokumentacije o nabavi 
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi radova
  • Ogledni primjer ugovora o javnoj nabavi roba i usluga
  • savjetovanje tijekom predavanja

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala Vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
305,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.