03. 11. 2017.

Žalitelj u žalbi citira točku t. 4.5. DON ~ Kriterij za odabir ponude, podtočka 4.5.3. Sustavi upravljanja kvalitetom, zaštitom okoliša te zaštitom zdravlja i sigurnošću na radu. Žalitelj navodi da je naručitelj navedene uvjete pogrešno propisao kao kriterij odabira ponude koji je propisan Poglavlje 5. odjeljkom C, koji ne predviđa norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem kao mogući kriterij odabira ENP. Navedeni kriterij ne može predstavljati kriterij ENP, jer se radi o apstraktnoj sposobnosti ponuditelja, a ne o ocjeni kvalitete ponuđenih sredstava za izvršenje ugovora. Zbog toga, navedena sposobnost ne može biti kriterij odabira ponude već eventualno kriterij odabira gospodarskog subjekta (uvjet sposobnosti).

S obzirom na to da navedene odredbe ZJN 2016 koje se odnose na kriterije za odabir ponude ne predviđaju norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem kao mogući kriterij odabira ekonomski najpovoljnije ponude, DKOM drži da naručitelj u predmetnom postupku nije obrazložio niti doveo u vezu s predmetom nabave svoje traženje certificiranosti gospodarskog subjekta s pojedinim sustavom upravljanja, a na način kako je to propisano točkom 4.5.3. DON, stoga isto u konkretnom slučaju ne može biti kriterij odabira ponude u kojem se neki certifikati različito boduju te je žalbeni navod ocijenjen osnovanim.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/17-01/632, URBROJ: 354-01/17-10, od 3. studenog 2017.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o.
Žalitelj: Vodogradnja Osijek d.d. i Javor, obrt za šumarstvo i usluge
Predmet nabave: Usluge uređenja trasa dalekovoda 110 kV, 220 kV i 400 kV (po grupama)
Datum odluke: 03/11/2017
 
  Baza rješenja DKOM - Sve