Stupanje na snagu novoga Zakona o gospodarenju otpadom nije poništilo postojeća rješenja, već je samo predstavilo novi oblik vođenja evidencije i registracije postojećih i novih rješenja
Žalitelj osporava ponudu odabranog ponuditelja vezano za dokazivanje da je upisan u Očevidnik prijevoznika otpada kako je traženo točkom 4.2.4. Poziva na dostavu ponuda. Naime, tvrdi da je odabrani u ponudi dostavio Rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike RH. Navodi da je naručitelj tražio pojašnjenje navedenog dokaza od strane odabranog ponuditelja, odnosno dostavu potvrdu o upisu u Očevidnik prijevoznika otpada izdanu od nadležnog ministarstva. Vidljivo da je gospodarski subjekt MI-Maris d.o.o. u predmetni registar upisan pod brojem PRV-3932, te kako je navedeni prvi upis izvršen s danom 02. lipnja 2023. godine. S obzirom da je u predmetnom postupku rok za dostavu ponuda bio 31. svibnja 2023., smatra dvojbenim je li ispunjen traženi uvjet, s obzirom da je odabrani ponuditelj dostavio dokument koji je izdan nakon isteka roka za dostavu ponuda.
U odgovoru na žalbu naručitelj navodi da je odabrani ponuditelj dokazao uvjet tehničke i stručne sposobnosti tražen točkom 4.2.4. Poziva na dostavu ponuda. Tražio je provjeru navedenih dokumenata kod Ministarstva zaštite okoliša i energetike. Tvrdi da je od navedenog Ministarstva dobio uputu da za navedeno više nije nadležno navedeno Ministarstvo već županija ovisno o sjedištu poduzeća, nakon čega je kontaktirao Zagrebačku županiju te utvrdio da odabrani ponuditelj zaista ima Rješenje o upisu u očevidnik prijevoznika otpada, a da upis od dana 2. lipnja 2023. na potvrdi predstavlja upis u novu bazu podataka koja je kreirana sukladno uputi Ministarstva zaštite okoliša i energetike o upisu Zagrebačkoj županiji o izradi nove baze podataka svih prijevoznika otpada.
Odabrani ponuditelj u dostavljenom očitovanju navodi da stupanje na snagu novoga Zakona o gospodarenju otpadom nije poništilo postojeća rješenja, već je samo predstavilo novi oblik vođenja evidencije i registracije postojećih i novih rješenja (online očevidnik).
Utvrđeno je da je Rješenje Ministarstva zaštite okoliša i energetike od 1. srpnja 2020. kojeg je dostavio odabrani ponuditelj doneseno na temelju ranije važećeg Zakona o održivom gospodarenju otpadom, dok je izvod iz Evidencije prijevoznika otpadom izdan temeljem važećeg Zakona o gospodarenju otpadom. Dakle, radi se o izmjenama zakona koji regulira postupak upisa u Očevidnik prijevoznika otpada, a kojima je propisano da se podaci upisani u Očevidnik iz članka 116. Zakona o održivom gospodarenju otpadom na odgovarajući način prenose u Evidencije prijevoznika otpada. Stoga se, prema ocjeni ovog tijela navod žalitelja kojim osporava ponudu odabranog ponuditelja vezano za dokazivanje sposobnosti tražene točkom 4.2.4. Poziva na dostavu ponuda ocjenjuje neosnovanim, osobito uzimajući u obzir da žalitelj za svoje tvrdnje nije dostavio dokaze.
RJEŠENJE: KLASA: UP/II-034-02/23-01/359 URBROJ: 354-02/7-23-10, 1. kolovoza 2023.
Naručitelj: Klinički bolnički centar Sestre milosrdnice, Zagreb
Žalitelj: Eurco d.d., Vinkovci
Predmet nabave: Radovi uklanjanja bolničkog dimnjaka za potrebe KBC Sestre milosrdnice
Datum odluke: 01/08/2023
Klasa rješenja: KLASA: UP/II-034-02/23-01/359 URBROJ: 354-02/7-23-10, 1. kolovoza 2023.
Broj objave u EOJN: 2023/S 0F2-0020874, ispravci obavijesti: 2023/S F14-0021146, 2023/S F14- 0022065, 2023/S F14-0022449 i 2023/S F14-0022676
Osnovan žalbeni navod: Ne