25. 01. 2018.

Žalitelj osporava zakonitost izmjene točke dokumentacije tvrdeći da se ovdje govori o neodređenom broju stručnjaka u množini, koji će se bodoviti, a koji nisu vezani uz samu ponudu. Na taj način boduje se stručno iskustvo osoba čija funkcija nije određena. Takav način propisivanja kriterija odabira ponude je diskriminatoran jer omogućava gospodarskim subjektima koji imaju više stručnjaka dobiti veći broj bodova te se stavlja u neravnopravan položaj gospodarski subjekt koji ispunjava sve uvjete sposobnosti samo zbog manjeg broja inženjera, a što nije povezano sa samom ponudom. Dalje navodi da ovakvom izmjenom naručitelj nije poštovao odluku KLASA: UP/II-034- 02/17-01/632, URBROJ: 354-01/17-10 od 3. studenog 2017. godine kojom je poništen upravo taj dio dokumentacije o nabavi.

Uvidom u izmijenjenu dokumentaciju o nabavi objavljenu 4. prosinca 2017. godine, utvrđeno je da naručitelj prilikom izmjene dokumentacije o nabavi brisao dijelove točke koje je Državna komisija ocijenila nezakonitim. Ocjenjuje se da žalitelj zapravo osporava dio točke koji nije izmijenjen, odnosno osporava odredbe izvorne dokumentacije o nabavi, sa kojim navodom je zakasnio. U odnosu na drugi dio žalbenog navoda, iz utvrđenih činjenica proizlazi da je naručitelj postupio u skladu sa prethodnim rješenjem Državne komisije. Žalbeni navod je neosnovan.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/17-01/887; URBROJ: 354-01/18-10, od 25. siječnja 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Hrvatski operator prijenosnog sustava d.o.o.
Žalitelj: Javor, obrt za šumarstvo i usluge
Predmet nabave: Usluge uređenja trasa dalekovoda 110 kV, 220 kV i 400 kV (po grupama)
Datum odluke: 25/01/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve