Postupanje u slučaju nastupanja više sile predstavlja uobičajenu praksu u poslovanju
Žalitelj nadalje navodi da su odredbe članka 4. stavka 5. i 6. Prijedloga Ugovora protivne točki 2.9. dokumentacije o nabavi.
Uvidom u točku 2.9. dokumentacije o nabavi utvrđeno je da su istom definirane mogućnosti izmjene ugovora u slučajevima u kojima je Izvođač zbog promijenjenih okolnosti, više sile ili neispunjenja obveza Investitora bio spriječen izvoditi radove, dok izričito definiranje postupanja u slučaju nastanka više sile nije propisano. Međutim, kako postupanje u slučaju nastupanja više sile propisano člankom 4. stavkom 5. i 6. Prijedloga Ugovora ne predstavlja nametanje dodatnih obveza ili je na bilo koji način u koliziji s točkom 2.9. dokumentacije o nabavi, već naprotiv predstavlja uobičajenu praksu u poslovanju, ovaj žalbeni navod ocijenjen je neosnovanim.
RJEŠENJE: KLASA: UP/II-034-02/19-01/1177 URBROJ: 354-01/20-11, 11. veljače 2020.
Naručitelj: Općina Cernik, Cernik
Žalitelj: Kala d.o.o., Zagreb
Predmet nabave: Izgradnja i opremanje reciklažnog dvorišta u Općini Cernik
Datum odluke: 11/02/2020
Klasa rješenja: KLASA: UP/II-034-02/19-01/1177 URBROJ: 354-01/20-11, 11. veljače 2020.