20. 10. 2017.

Žalitelj navodi da je zbog  greške u pisanju u ponudbenom listu umjesto 5. travnja upisao 15. travnja, za koju je naručitelj mogao i morao od ponuditelja tražiti objašnjenje. Naručitelj je od niza ponuditelja tražio dodatna obrazloženja, dopune i ispravke no u odnosu na žalitelj a nije, čime je također povrijedio odredbe Zakona.

Slijedom odredbe Zakona o javnoj nabavi naručitelj nije mogao od žalitelja tražiti pojašnjavanje/upotpunjavanje ponudbenog lista, budući da ponudbeni list nije u svezi s dokumentima traženim sukladno člancima 67. do 74. Zakona. Točno je da naručitelji moraju primjenjivati odredbe Zakona na način koji omogućava učinkovitu javnu nabavu te ekonomično trošenje sredstava, te u slučaju kada se radi o ponudi sa iskazanom najnižom cijenom od pristiglih dolaze u obvezu postupati po članku 92., međutim, opet isključivo kada je riječ o dokumentima traženim sukladno člancima 67. do 74. Zakona, a ne kada je riječ o nedostatku ponudbenog lista. Zbog navedenog, DKOM ocjenjuje žalbeni navod u ovom dijelu neosnovanim.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/17-01/618, URBROJ: 354-01/17-9, od 20.listopada 2017.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Grad Zagreb, Zagrebački holding d.o.o.
Žalitelj: BKS - leasing Croatia d.o.o.
Predmet nabave: Dostavna i teretna vozila putem financijskog leasinga, 5 grupa
Datum odluke: 20/10/2017
 
  Baza rješenja DKOM - Sve