11. 09. 2018.

Žalitelj u žalbi navodi da je točkom 4.3.1. dokumentacije o nabavi koja se odnosi na tehničku i stručnu sposobnost, naručitelj odredio da gospodarski subjekt u ESPD obrascu dio IV. točka 1c navodi popis glavnih usluga pruženih u godini u kojoj je započeo postupak nabave i tijekom tri godine koje prethode toj godini.  Žalitelj navodi da je odabrani ponuditelj dostavio podatke koji nisu u skladu s podacima koje je ove godine već dostavio u prethodnim postupcima javne nabave, naime, u postupku javne nabave 2017/S OF2- 0026189, naručitelja Središnji državni ured za središnju javnu nabavu, odabrani ponuditelj dostavio je obrazac ESPD u kojem je naveo podatke o ugovorima koje je izvršio te je nakon toga postupajući po zahtjevu naručitelja za dostavom ažuriranih popratnih dokumenata, dostavio novi popis ugovora. Međutim, već u tom postupku odabrani je ponuditelj dostavio dokumente iz kojih proizlazi da je: naknadno izmijenio 2 iznosa ugovora na više (Saponia d.d. i Luka Ploče d.d.), naknadno dodao 2 ugovora na popis (Blitz-Cinestar d.o.o. i Brodomerkur d.d.), naknadno izmijenio trajanja ugovora (Saponia d.d. s 1.1.2015. - 31.12.2017. na 1.1.2014. - 31.12.2017.; Luka Ploče d.d. s 1.1.2015. — 31.12.2017. na 01.01.2014. - 31.12.2017.; Splitska banka d.d. sa 01.01.2015. - 31.12.2017. na 30.6.2016. - 31.12.2017.) Poslije tog postupka, odabrani ponuditelj sudjelovao je u postupku nabave usluga osiguranja objavljenom 3. travnja 2018. pod brojem 2018/S 0F2-0008190, naručitelja Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje i dostavio podatke iz kojih proizlazi da je odabrani ponuditelj na tri različita postupka javne nabave dostavlja tri različita podatka, pri čemu se vrijednost izvršenih ugovora mijenja, a datum završetka ugovora se pomiče usporedno s tijekom vremena.

U svezi sa dijelom žaliteljeva žalbenog navoda da je odabrani ponuditelj dostavio podatke koji nisu u skladu s podacima koje je ove godine već dostavio u prethodnim postupcima javne nabave, valja navesti da je Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave državno tijelo nadležno za rješavanje o žalbi u određenom postupku javne nabave temeljem činjeničnog i pravnog stanja koje utvrdi po izjavljenoj žalbi na određenu fazu postupka u konkretnom postupku javne nabave te u postupku odlučivanja o žalbi nije ovlaštena kontrolirati niti činjenično i pravno stanje koje je već bilo predmetom žalbe u istom postupku javne nabave kao niti činjenično i pravno stanje u nekom drugom postupku javne nabave različitom od postupka javne nabave u kojem je izjavljena konkretna žalba. Slijedom navedenog, žalbeni navod se ocjenjuje neosnovanim.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/18-01/657, URBROJ: 354-01/18-7, od 11.rujna 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Županijska bolnica Čakovec
Žalitelj: Croatia osiguranje d.d.
Predmet nabave: Osiguranje (grupa 2.)
Datum odluke: 11/09/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve