26. 11. 2018.

Žalitelj osporava točku 6.6. DON-a za Grupu 1 te navodi da je potpuno nejasno iz kojeg je razloga naručitelj kao kriterij za odabir ponude propisao bodovanje iskustva (svih) predloženih stručnjaka na području prometnog prava odnosno iskustvo (svih) predloženih stručnjaka u izradi studija isplativosti s analizom troškova/koristi iz domene prometa te korištenje dostupnih anonimiziranih masovnih skupova podataka, s obzirom da je predmet nabave: nabava usluga izrade Masterplana prometnog sustava Bjelovarsko-bilogorske županije, a predmet nabave za Grupu 1 je nabava usluga izrade Masterplana prometnog sustava Bjelovarsko-bilogorske županije s prometnim modelom. Navodi da je iz uvjeta tehničke i stručne sposobnosti razvidno da nijedan od predloženih stručnjaka formalno ne može imati iskustvo na području prometnog prava, odnosno u izradi studija isplativosti s analizom troškova/koristi, zbog njihovih obrazovnih kvalifikacija iz područja tehničkih znanosti, a ne društvenih poput pravnog fakulteta ili ekonomskog fakulteta, tim više kad se u vezu dovedu specifične minimalne razine radnog iskustva stručnjaka. Navodi da su pod uvjetima tehničke i stručne sposobnosti propisane minimalne razine radnog iskustva stručnjaka te da je apsolutno nemoguće da predloženi stručnjaci imaju iskustvo na području prometnog prava i u izradi studija isplativosti s analizom troškova/koristi iz domene prometa jer s obzirom na njihove pozicije u projektu i zaduženja koje je propisao naručitelj, to iskustvo je apsolutno irelevantno za izvršenje usluga. Žalitelj smatra da se s ovako propisanim kriterijima za odabir ponude naručitelj se dovodi u situaciju da ponuditelji koji ispunjavaju uvjete tehničke i stručne sposobnosti jednostavno ne mogu dobiti dodatne bodove, budući da su kriteriji za odabir ponude nepovezani s njihovim stručnim i obrazovnim kvalifikacijama, a oni ponuditelji koji bi mogli dobiti dodatne bodove, njihovi stručnjaci ne mogu ispuniti uvjete tehničke i stručne sposobnosti.

Vezano za žalbeni navod da se točkom 6.6. DON-a za Grupu boduje kao kriterij za odabir ponude iskustvo na području prometnog prava, odnosno u izradi studija isplativosti s analizom troškova/koristi, DKOM je uvidom u tražene uvjete tehničke i stručne sposobnosti za predloženih 5 stručnjaka za Grupu 1 utvrdilo da bi bodove po navedenom kriteriju mogao ostvariti samo Stručnjak 1 (Grupa 1). Naime, za ostale stručnjake propisani u uvjeti stručne kvalifikacije iz područja tehničkih znanosti, polja tehnologija prometa i transport ili drugi odgovarajući studij navedene razine obrazovanja iz čega proizlazi da navedeni stručnjaci doista ne mogu imati iskustvo u izradi projekata na području prometnog prava, odnosno u izradi studije isplativosti s analizom troškova/koristi. Dakle, prema navedenom kriteriju za odabir dodatne bodove mogao bi jedino ostvariti Stručnjak 1 za kojeg je kao uvjet tehničke i stručne sposobnosti propisana općenita stručna kvalifikacija VII/I razina obrazovanja uz radno iskustvo 5 godina na strateškom planiranju, od čega je minimalno 3 godine u planiranju razvoja prometnih sustava i radno iskustvo voditelja radne skupine na izradi minimalno 2 strategije ili strateška (glavna) plana vezana za razvoj prometnog sustava. Slijedom navedenog, ovaj žalbeni navod ocijenjen je kao osnovan.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/18-01/836, URBROJ: 354-01/18-10, od 26. studenog 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Bjelovarsko-bilogorska županija
Žalitelj: Trames Consultants d.o.o.
Predmet nabave: Usluga izrade Masterplana prometnog sustava (po grupama)
Datum odluke: 26/11/2018
Klasa rješenja: KLASA: UP/II-034-02/18-01/836, URBROJ: 354-01/18-10, od 26. studenog 2018.
 
  Baza rješenja DKOM - Sve