09. 05. 2018.

Temeljem naručiteljevog zahtjeva za dostavom ažuriranih popratnih dokumenta Od 2. ožujka 2018. odabrani ponuditelj je putem e-maila dana 5. ožujka 2018. godine dostavio izjavu u kojoj je naveo popis od 125 izvršenih ugovora s raznim naručiteljima, gdje je pod rednim brojem 33. naveo naručitelja Ministarstvo zdravlja, predmet ugovora CT uređaji za zdravstvene ustanove u RH, vrijednost ugovora 10.326.000,00 kuna datum ispunjenja ugovora 22.4.2015.- 22.6.2015. i te da je ugovor uredno ispunjen. Navedeni podaci se podudaraju s podacima koje je odabrani ponuditelj naveo u ESPD obrascu. Dakle, točno je da je u ESPD obrascu odabrani ponuditelj za traženi datum početka i završetka isporuke robe naveo mjesec 6/2015, međutim datum ispunjenja navedenog ugovora jasno je naznačen u popisu ugovora koji je dostavljen kao ažurirani popratni dokument u smislu članka 263. ZJN 2016. Slijedom navedenog, žalbeni navod je ocijenjen kao neosnovan.

RJEŠENJE KLASA: UP/11-034-02/18-01/286, URBROJ: 354-01/18-10 od 9. svibnja 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Klinički bolnički centar Zagreb
Žalitelj: Siemens Healthcare d.o.o.
Predmet nabave: Nabava opreme SPECT-CT gama kamera
Datum odluke: 09/05/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve