01. 02. 2018.

Naručitelj dakle ne može kao uvjet, odnosno minimalnu razinu tehničke i stručne sposobnosti zahtijevati da gospodarski subjekt ima zaposlenog (ugovor o radu na određeno ili neodređeno vrijeme) stručnjaka (minimum 1 ovlašteni voditelj radova građevinske ili arhitekstonske struke), s obzirom na to da iz ZJN 2016 proizlazi da se minimalna razina sposobnosti koja osigurava da će gospodarski subjekt biti sposoban izvršiti ugovor o javnoj nabavi (potrebni ljudski resursi – tehnički stručnjaci) osigurava angažmanom stručnjaka neovisno pripada li izravno gospodarskom subjektu. Pri tome valja napomenuti i da je u postupcima javne nabave postupanje naručitelja uređeno odredbama ZJN 2016, koji je lex specialis.

…naručitelj je postupio protivno odredbi članka 256. stavka 4., a u svezi s člankom 259. stavkom 1. ZJN 2016, čime je počinio osobito bitnu povredu postupka javne nabave iz članka 404. stavka 2. točke 7. ZJN 2016.

S obzirom na utvrđenu osobito bitnu povredu postupka javne nabave iz članka 404. stavka 2. točke 7. ZJN koja nikakvim naknadnim postupkom naručitelja ne može biti ispravljena u ovoj fazi postupka javne nabave, temeljem članka 425. stavka l. točke 4. ZJN 2016 poništava se odluka o odabiru i otvoreni postupak javne nabave u cijelosti.

RJEŠENJE KLASA: UP/11-034-02/17-01/906, URBROJ: 354-01/18-12 od 1. veljače 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Županijska uprava za ceste Zadarske županije
Žalitelj: Colas Hrvatska d.d.
Predmet nabave: Rekonstrukcija lokalne ceste L63069 dionica Otišina - D27
Datum odluke: 01/02/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve