23. 10. 2018.

Žalitelj je osporio bodovanje ponude odabranog ponuditelja po kriteriju odabira ponude te je istaknuo da je za Stručnjaka 1. Voditelj tima, za kojeg je predložena Christina Mose Stedstrup bodovan Master plan urbanog razvoja Orestad, Kopenhagen, Danska, koji ima pogrešnu oznaku broja stanovnika „600.000,00 stanovnika“, a iz samog opisa projekta vidljivo je da novi dio Kopenhagena Orestad „sadrži stanovanje za 20.000 stanovnika".

Nadalje navodi da Master plan urbanog razvoja za HTC, Greather Copenhagen, Danska, ima pogrešnu oznaku broja stanovnika „1.300.000,00 stanovnika“. Naime iz opisa projekta vidljivo je da HTC predstavlja kraticu za Hoje Taastrup Copenhagen, naselje u široj okolici Kopenhagena. Hoje Taastrup naselje je od 48.853 stanovnika, što uvelike utječe na broj bodova za predmetni projekt temeljem kriterija iz točke 27. dokumentacije o nabavi. Također je žalitelj naveo da iz naziva Prometne studije izvodljivosti za Light Rail (laka gradska željeznica) do zračne luke Kopenhagen i opisa projekta ostaje upitno da li projekt sadrži cestovni prometni sustav, koji je tražen kao uvjet za priznavanje reference.

Uvidom u životopis za predloženu stručnjakinju kao i po naručitelju objavljen dokument Ocjena stručnjaka Trames, utvrđeno je da je naručitelj 1 bod dodijelio za referencu Master plan urbanog razvoja Orestad, Kopenhagen, Danska, iako iz priloženog životopisa za Christina Mose Stedstrup proizlazi da je u sadržaju za navedenu referencu navedeno da Orestad sadrži stanovanje za 20.000 stanovnika, obrazovne institucije za 20.000 studenata i 60.000 radnih mjesta, dakle navedena referenca ne udovoljava uvjetima za dodjelu maksimalnog 1 boda po kriteriju stanovnika dok je za referencu Master plan urbanog razvoja za HTC, Greater Copenhagen, Danska navedeno u životopisu da se odnosi na područje od 1.300.000 stanovnika, međutim iz opisa projekta ne proizlazi da bi se referenca odnosila na navedeni broj stanovnika, te je u tom dijelu žalbeni navod ocijenjen osnovanim.

U odnosu na referencu Prometna studija izvodljivosti za Light Rail (laka gradska željeznica) do zračne luke Kopenhagen valja navesti da je u istome naznačeno da se odnosi na: Prometni sustavi: cestovni, javni prijevoz (autobusi), laka gradska željeznica te je u tom dijelu žalbeni navod ocijenjen neosnovanim.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/18-01/777, URBROJ: 354-01/18-11,  od 23.listopada 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Grad Zagreb
Žalitelj: Mobilita Evolva d.o.o. i Dornier-Consulting International GmbH
Predmet nabave: Izrada II faza Master plana prometnog sustava Grada Zagreba, Zagrebačke županije i Krapinsko-zagorske županije
Datum odluke: 23/10/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve