28. 05. 2019.

Žalitelj osporava bodovanje prema jednom od četiri potkriterija unutar drugog kriterija za odabir ponude naziva ispunjenje zadataka (agencije) te smatra da odabrani ponuditelj nije trebao dobiti maksimalne bodove. Vezano za 1. zadatak (definicija primame i sekundarne ciljne skupine i segmentacija) navodi u bitnom kako je detaljno napravio segmentaciju primarne i sekundarne ciljne skupine te detaljnu razradu i prikaz odabranih ciljnih skupina i zašto su one važne za HP, a sve prema podacima iz relevantnih istraživačkih softwarea i izvora koji su naznačeni u ponudi. Navodi kako je odabrani ponuditelj dobio maksimalan broj bodova iako je koristio nerelevantan izvor istraživanja odnosno podatke koje je kreirao za svoje potrebe, te je krivo definirao sekundarnu ciljnu skupinu koja je usmjerena na dostavne usluge što je suprotno postavljenom zadatku od strane naručitelja prema kojem cilj kampanje nisu dostavne usluge, već image naručitelja.

Vezano za navod o korištenju nerelevantnih izvora podataka od strane odabranog ponuditelja, DKOM je utvrdio da je u dokumentu naziva Izmjena 1 Dokumentacije o nabavi pdf od 24. siječnja 2019. na upit 12 koji glasi: „Ukoliko postoje rezultati prodaje i ostalih aktivnosti možete li nam sugerirati dio tržišta koji niste uspjeli pokriti kako bi što kvalitetnije napravili strategiju“, naručitelj je odgovorio da je gospodarski subjekt obvezan na osnovu svojih istraživanja i korištenja alata, te u prijedlogu medijske strategije na osnovu briefa naručitelja predložiti ciljne skupine i korisnike/potrošače kojima se namjerava obratiti. Stoga nije u pravu žalitelj kada ističe kao nedostatak ponude odabranog ponuditelja korištenje nerelevantnih izvora podataka, budući da iz dokumentacije o nabavi kao osnove za izradu ponuda, prilikom izrade prezentacije ne proizlazi obveza provođenja istraživanja prema relevantnim medijskim alatima.

U odnosu na prigovor žalitelja da je kod odabranog ponuditelja sekundama ciljna skupina usmjerena na dostavne usluge, što je po njegovu shvaćanju u suprotnosti s pisanim zadatkom Brief- om, potrebno je navesti kako su sukladno dokumentacije o nabavi, ponuditelj i trebali izraditi prijedlog medijske strategije na osnovu pisanog zadatka "Brief'-u kojem se spominje, između ostalog, i novi sortni centar, tako da se ne može zaključiti da su dostavne usluge u suprotnosti sa zadatkom, dapače, obuhvaćene su zadatkom, slijedom čega je navedeno osporavanje ocijenjeno neosnovanim.

RJEŠENJE  KLASA: UP/II-034-02/19-01/309, URBROJ: 354-01/19-9, od 28.svibnja 2019.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: HP-Hrvatska pošta d.d.
Žalitelj: Akter-Public d.o.o.
Predmet nabave: Usluge oglašavanja u medijima
Datum odluke: 28/05/2019
 
  Baza rješenja DKOM - Sve