03. 01. 2018.

Žalitelj je ponudio ugovornu kaznu za zakašnjenje od 1 %, tvrdeći da je time postupio sukladno uvjetima i zahtjevima iz dokumentacije o nabavi kojom je propisano da je minimalni postotak ugovorne kazne za zakašnjenje 0,1% i da se ponude boduju ovisno o najvišem ponuđenom postotku ugovorne kazne po danu zakašnjenja s izvedbom radova, pa tako ponuda koja nudi najviši postotak ugovorne kazne po danu zakašnjenja dobiva 10 bodova. Naručitelj se pak navedenih odredbi dokumentacije o nabavi nije pridržavao već je odbio ponudu žalitelja kao neprihvatljivu navodeći da ponuđeni iznos ugovorne kazne za zakašnjenje nije sukladan posebnim uzancama o građenju, a navedene uzance nije propisao kao sastavni dio dokumentacije o nabavi. Žalitelj nadalje točno navodi da u slučaju ako će se tijekom izvršenja ugovora o javnoj nabavi primjenjivati trgovački običaji (uzance), javni naručitelj sukladno odredbi članka 219. ZJN 2016 u dokumentaciji o nabavi obvezan je to navesti. Naručitelj je neosnovano odbio žaliteljevu ponudu kao neprihvatljivu. Žalbeni navod je osnovan.

RJEŠENJE KLASA: UP/II-034-02/17-01/861; URBROJ: 354-01/18-8, od 3. siječnja 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Grad Dugo Selo
Žalitelj: Županijske ceste zagrebačke županije d.o.o.
Predmet nabave: Rekonstrukcija i asfaltiranje cesta na području Grada Dugog Sela
Datum odluke: 03/01/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve