14. 07. 2020.

Naručitelj (kao subjekt od javnog interesa) je sukladno članku 43. Zakona o reviziji u obvezi ugovoriti zakonsku reviziju s najmanje dva međusobno neovisna revizorska društva. Revizija koju obavljaju dva međusobno neovisna revizorska društva rezultira podnošenjem zajedničkog revizorskog izvještaja, odnosno revizorskim mišljenjem za koje odgovaraju oba ovlaštena revizorska društva.

Naručitelj smatra da je takva usluga revizije jedna usluga te u tom smislu uvjetuje podnošenje jedne ponude od strane dva međusobno neovisna revizorska društva. Dakle, u opisu predmeta nabave naručitelj propisuje da će ponude koje će se u postupku nabave zakonske revizije dostavljati zainteresirana revizorska društva biti ponude zajednice ponuditelja u smislu članka 3. ZJN 2016

Žalitelj ovako propisani predmet nabave osporava ističući da iz načina obavljanja revizije proizlazi da su to dva odvojena procesa i dvije odvojene usluge, te da svaki od odabranih revizora obavlja neovisno reviziju, a na kraju sastavljaju i izdaju zajedničko izvješće o obavljenoj reviziji. Stoga smatra da predmet nabave treba podijeliti na grupe.

Državna komisija odlučuje:„…..uzimajući u obzir gore citirane relevantne odredbe Zakona o reviziji kao lex specialis, ovo tijelo u konkretnom slučaju ne nalazi nezakonitosti u postupanju naručitelja u odnosu na osporavani dio dokumentacije o nabavi pa se žalbeni navod ocjenjuje neosnovanim.“

RJEŠENJE: KLASA: UP/II-034-02/20-01/459 URBROJ: 354-01/20-6, 14. srpnja 2020.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Hrvatske šume d.o.o., Zagreb
Žalitelj: Fact revizija d.o.o., Zagreb
Predmet nabave: Usluge revizije financijskih izvještaja
Datum odluke: 14/07/2020
Klasa rješenja: KLASA: UP/II-034-02/20-01/459 URBROJ: 354-01/20-6, 14. srpnja 2020.
 
  Baza rješenja DKOM - Sve