Nadoknada troškova popravka uređaja
Uvidom u točku 1.7.2. dokumentacije o nabavi pod nazivom „Posebni uvjeti okvirnog sporazuma" utvrđeno je da je u istoj propisano da je odabrani ponuditelj obvezan nadoknaditi štetu koja nastane na uređaju korisnika, u slučaju rasipanja tonera ili tinte. Ukoliko odabrani ponuditelj isporuči jednakovrijedne tonere dužan je nadoknaditi troškove popravka uređaja koji su pod jamstvenim rokom, a koji su nastali odbijanjem jamstva za uređaj zbog korištenja jednakovrijednih tonera.
Iz potonje odredbe je razvidno da žalitelj osnovano tvrdi kako naručitelj ovakvom odredbom popravak uređaja ne dovodi u vezu sa jednakovrijednim tonerima u smislu da bi popravak uređaja bio potreban zbog rasipanja jednakovrijednih tonera, već trošak popravka prebacuje na ponuditelja na osnovu ugovora između isporučitelja uređaja i naručitelja na temelju kojeg isporučitelj uređaja ne jamči popravak uređaja ukoliko se koriste jednakovrijedni toneri. S obzirom da naručitelj u odgovoru de facto priznaje osnovanost navoda žalitelja ističući da je u trenutku izjavljivanja žalbe provodio postupak ispravka dokumentacije o nabavi u ovom dijelu u smislu preciziranja uvjeta jamstva u odnosu na uređaje koji koriste zamjenske tonere, slijedom svega navedenog, navod žalitelja se ocjenjuje kao osnovan.
RJEŠENJE KLASA: UP/11-034-02/18-01/149, URBROJ: 354-01/18-10 od 10. travnja 2018.
Naručitelj: Sveučilište u Zadru
Žalitelj: Insepo d.o.o. Zagreb, Ingpro d.o.o. Zagreb
Predmet nabave: Toneri i tinte (po grupama)
Datum odluke: 10/04/2018