06. 02. 2018.

Žalitelj  navodi da je naručitelj u predmetnom postupku javne nabave točkom 6.9. dokumentacije o nabavi kao kriterij za odabir ponude odredio ekonomski najpovoljniju ponudu s time do je 100% kriterija cijena. Žalitelj navodi da je u trenutku slanja poziva na nadmetanje naručitelju bilo jasno da relativni ponder cijene ne smije biti veći od 90% pa stoga ističe da je naručitelj članak 284. ZJN 2106 morao primijeniti u predmetnom postupku, odnosno ako već nije primijenio u osnovnoj dokumentaciji o nabavi, istu je morao izmijeniti nakon 30. lipnja 2017. na način da relativni ponder cijene bude maksimalno 90% sukladno odredbama ZJN koji stupaju na snagu 1.srpnja 2017.

DKOM je utvrdio da je čl. 448. ZJN 2016 propisano da će se postupci javne nabave pokrenuti do stupanja na snagu ZJN 2016 dovršiti prema odredbama zakona kojim se regulira javna nabava, a koji je bio na snazi u vrijeme započinjanja postupka nabave, što se u jednakoj mjeri primjenjuje i na odredbe članka 284. ZJN 2016 koje su stupile na snagu kasnije u odnosu na sam zakon. Žalbeni navod je neosnovan.

RJEŠENJE KLASA: UP/11-034-02/17-01/905; URBROJ: 354-01/18-12, od 6. veljače 2018.

Zakon: ZJN 2016
Naručitelj: Dom zdravlja Splitsko - dalmatinske županije
Žalitelj: Siemens Healthcare d.o.o.
Predmet nabave: Nabava digitalnog RTG uređaja
Datum odluke: 06/02/2018
 
  Baza rješenja DKOM - Sve