Datum održavanja:
Četvrtak, 18.04.2024.  -  Petak, 26.04.2024.
Mjesto održavanja:

WEBINARI
 
Lokacija na karti  
Print / PDF
Preuzmite Program
 
Trodnevno online stručno usavršavanje u travnju - WEBINARI 24 boda

Redovito  stručno usavršavanje u javnoj nabavi

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/2023) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja, Uprave za trgovinu i politiku javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o pohađanju programa usavršavanja u trajanju od 24 sata (24 boda) - 18. do 19. travnja plus 26. travnja.

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabavesa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije, klikom na željeni naslov.

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00       Registracija polaznika

 

1. dan - 18. travnja

Prekršajna odgovornost povjerenstva i naručitelja, pregovarački postupak bez prethodne objave, definiranje kriterija za odabir ENP - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024-0112

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

       Prekršajna odgovornost naručitelja

  • Uloga članova povjerenstva u pripremi i provedbi postupaka nabave
  • Odgovornost čelnika naručitelja
  • Tko je odgovorniji za provedbu Zakona o javnoj nabavi - čelnik ili članovi stručnog povjerenstva?

       Pregovarački postupak bez prethodne objave - iznimna žurnost, za dodatne isporuke robe, za nove usluge iz izvornog ugovora, za nove radove iz izvornog ugovora

  • preduvjeti za korištenje najmanje transparentnog postupka nabave
  • postupak bez obveznih zakonskih rokova
  • primjena kod situacije kad u otvorenom postupku nije dostavljena niti jedna ponuda niti jedna prikladna ponuda
  • najmanja transparentnost postupka - minimum objava

  Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

12:15 - 13:00    Pauza

13:00 - 16:00

    Ekonomski najpovoljnija ponuda  - ENP

  • ENP za robe, usluge i radove
    • ogledni primjeri kriterija za odabir ENP

    Odnos cijene i kvalitete

  • Trošak životnog vijeka u definiranju kriterija za odabir ENP
  • Rok isporuke i rok izvršenja kao kriterij za odabir ponude
  • Modeli ocjenjivanja ponuda 
    • ogledni primjeri formula za ocjenu ponuda
    • primjeri formula za  kvalitativno bodovanje i automatsko rangiranje ponuda na novoj platformi EOJN

     Interaktivna radionica, pitanja i odgovori, diskusija

2. dan - 19. travnja

Dinamički sustav nabave, Nabava IT usluga, Upravljanje ugovorom za javnu i jednostavnu nabavu - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024-0116

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Nabava IT usluga

  • IT usluge – specifičnosti javne nabave
  • Zakonski okvir za javnu nabavu IT usluga (ako postoje neki zakoni kojih se naručitelj ili ponuditelj moraju pridržavati potrebno ih je spomenuti)
  • Prvo značajno pitanje - Što naručitelj treba i kako to opisati?
  • Određivanje predmeta nabave
  • Postupci javne nabave za IT usluge
  • Kakve se  tehnologije traže, a kakve se mogu dobiti?
  • Licence na tržištu IT usluga
  • Postupci primjenjivi za nabavu IT usluga
  • Određivanje kriterija za odabir GS
  • Kriteriji za odabir ENP
  • Oslanjanje na fizičku osobu
  • Jamstva na aplikativne sustave
  • Ugovorne kazne za kašnjenja po satu

    Dinamički sustav nabave - najbolja tehnika za novo vrijeme

  • Dinamički sustav javne nabave - stalna raspoloživost dobavljača
  • Dinamički sustav vs. Okvirni sporazum
  • Priprema dinamičkog sustava nabave
    • Uspostava DSN - 1. faza Dokumentacija o nabavi za uspostavu Dinamičkog sustava nabave
    • Što definirati u 1. fazi DSN?
  • Poziv na dostavu ponuda - 2. faza
    • Dokumentacija o nabavi - poziv na dostavu ponuda 
  • Sklapanje ugovora u okviru DSN
  • Izjavljivanje žalbe
  • Prednosti DSN

      Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

12:15 – 13:00    Pauza 
13:00  – 16:00

     Upravljanje ugovorom u javnoj i jednostavnoj nabavi 

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora- dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 - obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 - članci 316. do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, zamjena podugovaratelja, nedostaci u realizaciji)
  • Jamstva u ugovoranju
  • Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka)

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

3. dan - 26. travnja

Aktualnosti u svezi Dokumentacije o nabavi, te pregledu i ocjeni ponuda do sklapanja ugovora o javnoj nabavi  - WEBINAR 8 bodova

Evidencijski broj programa: 2024-0111

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Dokumentacija o nabavi

  • Izrada Dokumentacije o nabavi prema novima zakonskim i podzakonskim propisima 
    • Ogledni primjer DON

      Kriteriji za odabir gospodarskih subjekata

  • Osnove za isključenje
  • Ocjena sposobnosti gospodarskih subjekata - primjeri
  • Rizici kod određivanja kriterija tehničke sposobnosti - reference 
  • Izmjena DON i produženje roka za dostavu ponuda - varijante
  • Žalba na DON i izmjene u fazi do roka za dostavu ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu izrade i objave DON i izmjena DON

 Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 - 13:00     Pauza
13:00 - 16:00

       Pregled i ocjena ponuda  - aktualnosti prema novim zakonskim izmjenama 

  • Tijek pregleda i ocjene ponuda
  • Sastavljanje zapisnika o javnom otvaranju i zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • Praksa DKOM-a za fazu pojašnjenja i dopunjavanja ponuda
  • Primjena članaka 263. i 293. ZJN 2016.
  • Ažuriranje ESPD-a
  • Upotpunjavanje i dopunjavanje ponude - dopuštene opcije
  • e-žalba - obveze naručitelja prema novim zakonskim izmjenama
  • Odluka o odabiru ili odluka o poništenju
  • Zakonske osnove za poništenje postupka
  • Ugovaranje - važne napomene

    Interaktivna radionica, pitanja i odgovori

Moguće je odabrati pojedinačne edukacije, klikom na željeni naslov.

U kotizaciju je uključeno:

  • Potvrda o redovitom usavršavanju u području javne nabave – 24 boda ( za specijaliste javne nabave)
  • Materijali predavača
  • ogledni primjer Dokumentacije o nabavi 
  • ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni ponude
  • ogledni primjer Odluke o odabiru / Odluke o poništenju
  • ogledni primjer Dokumentacije o nabavi za 1. fazu DSN - poziv za dostavu Zahtjeva za sudjelovanje
  • Ogledni primjer Dokumentacije o nabavi za 2. fazu DSN - poziv za dostavu ponude
  • Savjetovanje tijekom radionice

Molimo da popunite prijavnicu, a potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala vam.

 
Trenutno nema drugih termina.
 
 
PRIJAVNICA
363,00 €
 
Cijena za prijavu je sveukupna cijena.