www.edukacije-appa.hr

 

Intenzivna škola javne nabave u lipnju -  WEBINARI 24 boda

Datum održavanja:  14. do 16. lipnja 2023.

Mjesto održavanja: WWBINARI

Kotizacija: 339,00 eura / 2.554,20 kuna (tečaj 1 euro = 7,53450 kuna)

 

Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/2017) program usavršavanja odobren je od strane Ministarstva gospodarstva, Uprave za sustav javne nabave, te se svakom polazniku daje potvrda o redovitom usavršavanju u trajanju od 24 sata (24 boda).

Savjetovanje je namijenjeno:

  • Javnim i sektorskim naručiteljima – obveznicima javne nabave
  • Gospodarskim subjektima – ponuditeljima u sustavu javne nabave
  • Specijalistima javne nabave – sa i bez certifikata
  • Menadžerima koji donose odluke za provođenje postupaka javne nabave (gradonačelnicima, načelnicima, direktorima, rukovoditeljima i dr.)
  • Službenicima u odjelu nabave – svih struka
  • Službenicima koji sudjeluju u pripremi, provedbi i realizaciji nabave
  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

RASPORED PREDAVANJA

8:55 – 9:00

   Registracija polaznika              

1. dan

Priprema javne i jednostavne nabave – planiranje, istraživanje tržišta i prethodno savjetovanje, rokovi, uloga i prekršajna odgovornost povjerenstva, Registar ugovora i narudžbenica -WEBINAR 8 bodova

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

      Planiranje nabave za 2023. godinu

  • Novi plan za 2023. godinu - uvođenje EURA
  • Usklađivanje sa Proračunom / Financijskim planom  
  • Istraživanje tržišta za potrebe planiranja nabave i izrade DON i troškovnika
  • Značaj dinamike u provedbi otvorenog postupka
  • Slobodna volja naručitelja

     Izvješće o realizaciji Plana nabave za 2022. godinu za interne potrebe naručitelja i za potrebe revizora u nadzoru naručitelja 

     Registar ugovora / okvirnih sporazuma / narudžbenica

  • Registar ugovora za javnu i jednostavnu nabavu -  pretpostavke za unos ažuiranih podataka
  • Pravni i tehnički okvir - uvođenje EURA
  • Objava i ažuriranje Registra ugovora

   Interaktivna radionica,  pitanja i odgovori, diskusija

12:15 – 12:45    Pauza
12:45 – 15:45

       Istraživanje tržišta za potrebe planiranja nabave i izrade DON i troškovnika

  • nezaobilazna aktivnost koja doprinosi određivanju ključnih elemenata DON i Tehničkih specifikacija
  • kako istraživati sukladno preporukama zakonskih propisa
  • da li je i kada je potrebno izraditi izvješće o istraživanju       

      Značajni rokovi

  • izmjene rokova prema dopunama i izmjenama ZJN 2016
  • rizični rokovi - osobito bitne povrede postupka
  • obvezni i razmjeri rokovi
  • produživanje roka za otvaranje ponuda

      Prekršajna odgovornost naručitelja

  • uloga članova povjerenstva u pripremi i provedbi postupaka nabave
  • odgovornost čelnika naručitelja
  • tko je odgovorniji za provedbu Zakona o javnoj nabavi - čelnik ili članovi stručnog povjerenstva?

     Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori, diskusija

2. dan

Dokumentacija o nabavi, pregled i ocjena ponuda, odluka i sklapanje ugovora, upravljanje ugovorom o javnoj nabavi - WEBINAR 8 bodova

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

     Dokumentacija o nabavi - priprema i izmjene tijekom provedbe postupka

  • Obvezni sadržaj Dokumentacije o nabavi
  •  Kako izraditi dobru dokumentaciju o nabavi
  • Rješenja DKOM u fazi objave i ispravaka Dokumentacije o nabavi
  • Tehničke specifikacije za robe, usluge i radove i jednakovrijednost
  • Formuliranje tehničkih specifikacija
  • Gdje pronaći norme?
  • Kriterij jednakovrijednosti i dokazivanje jednakovrijednosti
  • Može li se primijeniti odredba članka 293. ZJN 2016 u odnosu na jednakovrijednost?
    • ogledni primjer Dokumentacije

     Pregled i ocjena ponuda za robe i usluge

  • redoslijed provjere
  • mogućnost pojašnjenja i dopune ponuda sukladno Zakonu
  • pregled ESPD-a i ažuriranje dokazima
  • ogledni primjer Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda
  • praksa DKOM-a i VUS--a za fazu pregleda i ocjene ponuda

 Interaktivna radionica, ogledni primjer DON, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45    Pauza
12:45 – 15:45

     Ugovor o javnoj nabavi

  • Izrada i sastavljanje ugovora o javnoj nabavi
  • Obvezni elementi ugovora
  • Što čini ugovor - komplet dokumenata
  • Kako sastaviti jednostavan ugovor o javnoj nabavi 
    • Ogledni primjer ugovora o nabavi roba i usluga / radova

      Upravljanje ugovorom o javnoj nabavi 

  • Priprema i potpisivanje ugovora
  • Realizacija ugovora  - dokumenti za zaprimanje roba i preuzimanje usluga
  • Obveze po ZJN 2016 – obveze naručitelja i isporučitelja
  • Moguće izmjene ugovora po ZJN 2016 – članci 315 .do 321.
  • Što je potrebno napraviti u slučaju promjene ugovorenog iznosa?
  • Izmjene vremenskog trajanja ugovora
  • Aneksi ugovoru i obvezne obavijesti u EOJN
  • Raskid ugovora
  • Moguće izmjene po Zakonu o obveznim odnosima
  • Primjeri (kašnjenje isporučitelja, nedostaci u realizacij, ograničenje količinai)
  • Jamstva pri ugovaranju nabave roba i usluga

     Naplata jamstava (uredno ispunjenje ugovora, otklanjanje nedostataka

  • izmjena ugovora i dopuna jamstava

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri ugovora za robe, usluge i radove, pitanja i odgovori  

3. dan

Kriteriji za zelenu javnu nabavu, Ograničeni postupak i DSN, sukob interesa prema novim pravilima, financijske korekcije za javnu nabavu u EU projektima- WEBINAR 8 bodova

9:00 – 12:15

pauza

10:30 - 10:45

      Ograničeni postupak javne nabave 

  • ograničeni postupak vs otvoreni postupak javna nabave
  • ograničeni postupak u okviru tehnike Dinamičkog sustava nabava - DSN
  • primjena tehnike DSN - nova tehnika u EU         

     Dinamički sustav javne nabave - stalna raspoloživost dobavljača

  • Dinamički sustav vs. Okvirni sporazum
  • Priprema dinamičkog sustava nabave
  • Uspostava DSN - 1. faza Dokumentacija o nabavi za uspostavu Dinamičkog sustava nabave
  • Poziv na dostavu ponuda - 2. faza
  • Sklapanje ugovora u okviru DSN
  • Izjavljivanje žalbe
  • Prednosti DSN

     Financijske korekcije - pravila za provedbu javne nabave u EU projektima

  • Ex post kontrola postupaka javne nabave
  • Provjere na licu mjesta
  • Postupak utvrđivanja nepravilnosti u EU projektima
  • Odluka o utvrđenoj nepravilnosti
  • Neprihvatljivost troškova utvrđenih tijekom provedbe postupaka provjere

     Sukob interesa u području javne nabave

  • Sukob interesa prema EU direktivama
  • Zakonodavni okvir za sukob interesa (čl. 75 do 78)
  • Predstavnici naručitelja
  • Registar vlasnika
  • Bid rigging

    Nova pravila revizije EU projekata - NPOO

  • Specifičnosti u reviziji projekata financiranih iz NPPO-a    

    Interaktivna radionica, ogledni primjeri, pitanja i odgovori

12:15 – 12:45

  Pauza 

 

12:45 – 15:45

   Zelena javna nabava i kriteriji za očuvanje okoliša

  • Europski zeleni plan - strateški europski prioritet u razdoblju od 2019 - 2024. godine
  • Fokus na čisto kružno gospodarstvo
  • Trošak životnog vijeka
  • Eko oznake
  • Primjeri iz prakse - kriteriji za odabir ENP za očuvanje okoliša
  • ogledni primjeri za razne predmete nabave 
  • Norme osiguranja kvalitete i norme upravljanja okolišem

     Interaktivno predavanje, ogledni primjeri, pitanja i odgovori  

  • Svima koji žele znati više o sustavu javne nabave

Molimo da popunite prijavnicu, nakon čega ćete dobiti ponudu.

Potvrdu o uplati dostavite na e-mail: info@edukacije-appa.hr

Hvala!