Datum održavanja:
Utorak, 03.09.2019.  -  Srijeda, 04.09.2019.
Mjesto održavanja:
Centar 2000 Radnička cesta 39
Zagreb
Rok za prijavu:
Utorak, 03.09.2019.
 

Želite imati izvrsnu web stranicu uspješan web shop?

Imati uspješan web shop ne znači samo imati ga, već i pametno i efikasno upravljati njime, ali i svim elementima koji imaju direktan i indirektan utjecaj. Web shop je samo jedan od elemenata eTrgovine, te prije pokretanja bilo kojeg od prodajnih kanala treba napraviti kvalitetne analize, razraditi različite strategije i taktike, uspostaviti metrike i projekcije poslovanja, te sve mjeriti i na vrijeme reagirati.

Prijavite se na dvodnevnu edukaciju gdje ćete  dati naučiti što je važno u primjeni različitih alata i tehnika potrebnih za samostalno upravljanje web trgovinom. Teme koje ćemo obrađivati su:

  • Kako analizirati tržište i konkurenciju?
  • Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače?
  • Kako formirati cijenu, te pratiti troškove i profit?
  • Kako voditi uspješan marketing; on-site i off-site?
  • Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu?
  • Koji su modeli eTrgovine?
  • Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći WordPress i Woocommerce?

Način izvođenja edukacije je kombinacija predavanja, individualnog i grupnog vježbanja, diskusije i iskustvenog učenja.

Edukacija je namijenjena:

  • svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli
  • vlasnicima malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge
  • voditeljima prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu
  • zaposlenicima u prodajnim odjelima ili komercijalistima u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju na internetu
  • zaposlenicima u udrugama
  • upravi MSP-a

 

RASPORED PREDAVANJA I TEME

1. dan

  eTrgovina – trendovi i neizbježna budućnost

9:15 – 9:30

  Registracija polaznika i preuzimanje materijala

 9:30 – 11:00

 

 

  Uvod u eTrgovinu

  • Modeli ePoslovanja
  • Digitaliziranost i penetracija interneta
  • Prednosti i mane poslovanja putem interneta
  • Preduvjeti sigurnog poslovanja
  • Zakonske regulative
  • Analize okruženja
  • Interne i eksterne analize
  • Razvoj tržišta, proizvoda i usluga

  Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori

11:00 – 11:15

  Pauza za kavu

11:15 – 13:00

  Ključni elementi pri pokretanju eTrgovine

  • Poslovni plan kao temelj – vježba
  • Namjena web stranice
  • Struktura web stranice
  • Sadržaj i veza sa SEO
  • Funkcionalnost – Izrada funkcionalne specifikacije
  • AIDA koncept
  • CTA – Call to action
  • IA – Informacijska arhitektura

  Koncepti i aspekti eTrgovine

  • eCommerce kao sustav
  • eCommerce operativno
  • eCommerce kao sredstvo
  • eCommerce sales funnels
  • eCommerce marketplaces
  • Pricing – definiranje cijena
  • Sourcing – pronalazak dobavljača
  • Razvoj in-house ili outsource
  • Projektni timovi – koga angažirati
13:00 – 14:00

Ručak i osvježenje

14:00 – 15:30

  Internetska prodaja, distribucija i logistika

  • Prodajni tokovi eTrgovine
  • Up sell i cross sell
  • Robna marka i / ili proizvodnja?
  • Kako organizirati Internetsku prodaju i distribuciju?
  • Procesiranje narudžbi
  • Komuniciranje sustava
  • API – web servisi
  • Direktna isporuka ili drop ship?
  • Omnichannel retailing
  • O2O – online to offline
  • Uspostava modaliteta plaćanja

  Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori  

2. dan

  Digitalni marketing i društvene mreže

 9:30 – 11:00

 

 

  Digitalni marketing globalno

  • Uvod u digitalni marketing
  • SEM – search engine marketing
  • SEO – search engine optimisation
  • SMM – social media marketing
  • Content marketing – marketing sadržaja
  • Email / newsletter marketing
  • Digital PR – digitalni odnosi s javnošću
  • Affiliate marketing
  • Loyalty i turnover koncepti

11:00 – 11:15

  Pauza za kavu

11:15 – 13:00

  Digitalni alati u praksi

  • Google Ads – ključni elementi
  • Kreiranje google Ads search kampanje – vježba
  • Facebook Ads – ključni elementi
  • Kreiranje Facebook ad kampanje – vježba
  • Komunikacijski kanali u službi PR i prodaje
  • Social network kanali – Facebook, , Linkedin, Twitter
  • YouTube – moć 2D i VR / 360 video u praksi
  • Dodatne komunikacijske metode – MyPRGenie, Google My Business, Bloging Forumi…
13:00 – 14:00

  Ručak i osvježenje

14:00 – 15:30

  Rezultati modernog poslovanja u praksi

  • Inbound marketing vs outbound marketing

  Istraživanje tržišta i konkurencije

  • Kako putem interneta istražiti tržište i konkurente za 0 kn?
  • Guerrilla metode
  • Korisni (besplatni) analitički alati u praksi
  • Analiza i interpretacija rezultata

  Web trgovina u praksi

  • WordPress i Woocommerce
  • Izrada osnovne web trgovine stranice
  • Upravljanje sadržajem
    • Pronalazak i instalacija dizajna
    • Pronalazak i instalacija funkcionalnosti (plugins)
    • Integracija internetske trgovine
    • Integracija plaćanja

Predavač:

  Siniša Begović, MBA, kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru   konstantno se usavršava i radi na kompleksnim eCommerce i eBusiness sustavima s usmjerenjem na poslovni, idejni i funkcionalni aspekt.

Sudjelovao je u stvaranju velikog broja eProjekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, te je radio kao senior konzultant na nekoliko projekata Europske Unije u regiji.

Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije project managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i eCommerce odjela, te direktora sektora eTrgovine velikih hrvatskih tvrtki.

U posljednjih nekoliko godina održao je više od 150 jednodnevnih i višednevnih treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima.

1999. godine diplomirao novinarstvo na FPZG u Zagrebu, 2010. magistrirao MBA; poslovno upravljanje, University of Gloucestershire, UK, te 2018. magistrirao tehnologiju i edukaciju, University of Leeds, UK. Autor je više desetaka stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o ePoslovanju financiranih od strane nekoliko EU projekata.

Kotizacija: 1.760 kn + PDV

U kotizaciju je uključeno:

  • Certifikat o usavršavanju u području eTrgovine i digitalnog marketinga
  • Skripta sa prezentacijama predavača
  • Ogledni primjeri
  • Primjeri iz prakse
  • PRILOZI
  • Radni pribor  
  • Light meal (lagani obrok)
  • Kava i osvježavajući napitci tijekom predavanja
  • Besplatni parking
  • Besplatno savjetovanje

 

Uplata i prijava:

Agencija APPA d.o.o., OIB 37357453647, Mostarska 67, 22000 Šibenik

Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika

Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr  
ili na broj 099 3800 200

Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@edukacije-appa.hr

PRIJAVNICA

 

2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.