Kako pokrenuti i voditi uspješnu eTrgovinu – digitalni marketing, društvene mreže i web stranica?
Utorak, 03.09.2019. - Srijeda, 04.09.2019.
Centar 2000 Radnička cesta 39
Zagreb
Utorak, 03.09.2019.
Želite imati izvrsnu web stranicu uspješan web shop?
Imati uspješan web shop ne znači samo imati ga, već i pametno i efikasno upravljati njime, ali i svim elementima koji imaju direktan i indirektan utjecaj. Web shop je samo jedan od elemenata eTrgovine, te prije pokretanja bilo kojeg od prodajnih kanala treba napraviti kvalitetne analize, razraditi različite strategije i taktike, uspostaviti metrike i projekcije poslovanja, te sve mjeriti i na vrijeme reagirati.
Prijavite se na dvodnevnu edukaciju gdje ćete dati naučiti što je važno u primjeni različitih alata i tehnika potrebnih za samostalno upravljanje web trgovinom. Teme koje ćemo obrađivati su:
- Kako analizirati tržište i konkurenciju?
- Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače?
- Kako formirati cijenu, te pratiti troškove i profit?
- Kako voditi uspješan marketing; on-site i off-site?
- Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu?
- Koji su modeli eTrgovine?
- Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći WordPress i Woocommerce?
Način izvođenja edukacije je kombinacija predavanja, individualnog i grupnog vježbanja, diskusije i iskustvenog učenja.
Edukacija je namijenjena:
- svima koji planiraju uskoro pokrenuti svoju internetsku prodaju ili su je već pokrenuli
- vlasnicima malih i srednjih tvrtki, koje mogu izravno prodavati na internetu svoje proizvode ili usluge
- voditeljima prodaje i marketinga u tvrtkama koje posluju na internetu
- zaposlenicima u prodajnim odjelima ili komercijalistima u tvrtkama koje mogu ostvariti prodaju na internetu
- zaposlenicima u udrugama
- upravi MSP-a
RASPORED PREDAVANJA I TEME
1. dan |
eTrgovina – trendovi i neizbježna budućnost |
---|---|
9:15 – 9:30 |
Registracija polaznika i preuzimanje materijala |
9:30 – 11:00
|
Uvod u eTrgovinu
Interaktivno predavanje, pitanja i odgovori |
11:00 – 11:15 |
Pauza za kavu |
11:15 – 13:00 |
Ključni elementi pri pokretanju eTrgovine
Koncepti i aspekti eTrgovine
|
13:00 – 14:00 |
Ručak i osvježenje |
14:00 – 15:30 |
Internetska prodaja, distribucija i logistika
Interaktivno predavanje, primjeri iz prakse, pitanja i odgovori |
2. dan |
Digitalni marketing i društvene mreže |
9:30 – 11:00
|
Digitalni marketing globalno
|
11:00 – 11:15 |
Pauza za kavu |
11:15 – 13:00 |
Digitalni alati u praksi
|
13:00 – 14:00 |
Ručak i osvježenje |
14:00 – 15:30 |
Rezultati modernog poslovanja u praksi
Istraživanje tržišta i konkurencije
Web trgovina u praksi
|
Predavač: |
Siniša Begović, MBA, kroz svoju dugogodišnju menadžersku i konzultantsku karijeru konstantno se usavršava i radi na kompleksnim eCommerce i eBusiness sustavima s usmjerenjem na poslovni, idejni i funkcionalni aspekt. Sudjelovao je u stvaranju velikog broja eProjekata na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini, te je radio kao senior konzultant na nekoliko projekata Europske Unije u regiji. Kroz svoj radni vijek obnašao je funkcije project managera, direktora marketinga, izvršnog direktora, a na regionalnoj razini voditelja Web i eCommerce odjela, te direktora sektora eTrgovine velikih hrvatskih tvrtki. U posljednjih nekoliko godina održao je više od 150 jednodnevnih i višednevnih treninga i radionica iz različitih područja kojima je pomogao privatnim i poslovnim subjektima u optimizaciji rješenja i nastupu na tržištima. 1999. godine diplomirao novinarstvo na FPZG u Zagrebu, 2010. magistrirao MBA; poslovno upravljanje, University of Gloucestershire, UK, te 2018. magistrirao tehnologiju i edukaciju, University of Leeds, UK. Autor je više desetaka stručnih članaka, 4 knjige i 2 priručnika o ePoslovanju financiranih od strane nekoliko EU projekata. |
Kotizacija: 1.760 kn + PDV
U kotizaciju je uključeno:
- Certifikat o usavršavanju u području eTrgovine i digitalnog marketinga
- Skripta sa prezentacijama predavača
- Ogledni primjeri
- Primjeri iz prakse
- PRILOZI
- Radni pribor
- Light meal (lagani obrok)
- Kava i osvježavajući napitci tijekom predavanja
- Besplatni parking
- Besplatno savjetovanje
Uplata i prijava:
Agencija APPA d.o.o., OIB 37357453647, Mostarska 67, 22000 Šibenik
Kotizacija se uplaćuje unaprijed na IBAN: HR44 2407 0001 1004 23618
Model : 67, Poziv na broj : OIB platitelja ; svrha doznake: upisati prezime polaznika
Sve informacije mogu se dobiti elektronskom poštom na adresi: info@edukacije-appa.hr
ili na broj 099 3800 200
Kako se možete prijaviti:
1) Za prijavu na seminar molimo da popunite Prijavnicu, nakon čega će Vam biti dostavljena ponuda, te nakon uplate molimo da nam dostavite potvrdu o uplati na e-mail: info@edukacije-appa.hr
2) Prijavu možete napraviti i slanjem osnovnih podataka (imena i prezimena polaznika, naziva tvrtke, OIB-a tvrtke i sjedišta tvrtke, naziva seminara/ programa / radionice za koju se želite prijaviti) na e-mail: info@edukacije-appa.hr , nakon čega ćemo Vam dostaviti ponudu na temelju koje možete izvršiti plaćanje i poslati nam potvrdu o uplati mailom.