Najbolja marketinška strategija za početnike
Petak, 15.11.2019.
Centar 2000, Radnička cesta 39, 1. kat
Zagreb
Računalna radionica
Postoji li marketing za 0 kn?
Pitanje je s kojime se susreću mnogi mladi poduzetnici.
Što?
Visoki izdaci za marketing su nešto što si većina poduzetnika početnika ne može priuštiti.
U ovoj edukaciji naglasak se stavlja na definiranje marketinške strategije koja iziskuje minimalne financijske izdatke.
Kako?
Kroz edukaciju će se približit osnovni marketinški pojmovi kako bi polaznici mogli:
(1) definirati svoje poslovne i marketinške ciljeve;
(2) analizirati situaciju u kojoj vam se trenutno poduzeće nalazi;
(3) adekvatno definirati ciljanu skupinu;
(4) osmisliti primjerenu strategiju za doseg ciljane skupine.
Zašto?
Cilj seminara je poduzetnike upoznati s osnovnim marketinškim konceptima koji su primjenjivi u samim počecima razvoja poduzeća.
Za koga?
Tečaj je namijenjen prvenstveno poduzetnicima početnicima koji već imaju razvijenu poslovnu ideju koju će kroz seminar preispitati i usavršiti.
Program seminara:
Prvi modul - predavanje
- Upoznavanje osnovnim idejama u marketingu
- Uspješni primjeri iz prakse
Drugi modul - interaktivna radionica
- Razmjena ideja
- Kreiranje vlastite marketinške strategije
- Pitanja i odgovori
Trajanje radionice: 8 x 45 min