Datum održavanja:
Petak, 15.11.2019.
Mjesto održavanja:
Centar 2000, Radnička cesta 39, 1. kat
Zagreb
 
Računalna radionica

Postoji li marketing za 0 kn?

Pitanje je s kojime se susreću mnogi mladi poduzetnici.

Što?

Visoki izdaci za marketing su nešto što si većina poduzetnika početnika ne može priuštiti.

U ovoj edukaciji naglasak se stavlja na definiranje marketinške strategije koja iziskuje minimalne financijske izdatke.

Kako?

Kroz edukaciju će se približit osnovni marketinški pojmovi kako bi polaznici mogli:

(1) definirati svoje poslovne i marketinške ciljeve;

(2) analizirati situaciju u kojoj vam se trenutno poduzeće nalazi;

(3) adekvatno definirati ciljanu skupinu;

(4) osmisliti primjerenu strategiju za doseg ciljane skupine.

 

Zašto?

Cilj seminara je poduzetnike upoznati s osnovnim marketinškim konceptima koji su primjenjivi u samim počecima razvoja poduzeća.

 

Za koga?

Tečaj je namijenjen prvenstveno poduzetnicima početnicima koji već imaju razvijenu poslovnu ideju koju će kroz seminar preispitati i usavršiti.

 

Program seminara:

Prvi modul - predavanje

  1. Upoznavanje osnovnim idejama u marketingu
  2. Uspješni primjeri iz prakse

 

Drugi modul - interaktivna radionica

  1. Razmjena ideja
  2. Kreiranje vlastite marketinške strategije
  3. Pitanja i odgovori

 

Trajanje radionice: 8 x 45 min